Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Av og til dårlig striming eller dårlige linker fra teleopperatøren.
Forferdelig! Nesten mulig å si opp abonnement. De lurer og lyger. Kun mulig å si opp per telefon. Ingen e-post eller kontaktskjema tilgjengelig på nettsiden uten å logge inn, og innloggingen fungerer ikke. Første må du snakke med en datamaskin via telefon. Deretter med svenske som ikke forstår norsk. Deretter en ny svenske. Ingen finner deg i systemet, og de prøver lure deg med å si at du har bindingstid i 6 måneder, men dette stemmer ikke. Jeg har akkurat samme erfaring som i dette leserinnlegget fra september 2023: https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/rlJOnw/jurist-advarer-mot-allente-kundene-blir-fanget De har absolutt ikke forbedret seg på noen som helst måte.
Det er veldig vanskelig å tungvint å få sagt opp abonnementet. Det er gjort svært tungvint, og det tar lang tid, kun for å gjøre det vanskelig å si opp sitt abonnement. Man kan kun si opp via telefon eller chat. Jeg ringte først og sa opp allente-abonnementet, og fikk bekreftelse på at viaplay-tilgangen via allente er bekreftet sagt opp. Jeg tok derfor kontakt via chat for å si opp hele abonnementet, det tok 1 time med lang svartid mellom hver melding og forsøk på hindre meg i å si opp.
Sa opp igår og blei lova at jeg ikke skulle bli trekt noe mer, idag har jeg blitt trekt nesten 3000 kroner. Tok kontakt idag og lurte på hva som hadde skjedd, da har jeg visst abbonoment fram til 1 desember og må betale ut da. Er bare løgn fra dem, Spurte flere ganger og forsikra meg om at jeg ikke skulle bli trekt mer.
Kundeservice er utrolig dårlig. Lover noe på telefonen som ikke er sant og vil ikke innrømme det senere.
Har vært kunde i canal digital nå allente i hvert fall 25 år og har aldri hatt signal feil eller problemer med kundeservice. Prisen er som gjevnt over ganske lik andre leverandører.
Sendte inn angrerettskjema lenge før det var gått 14 dager både pr. post og epost, de bekrefter at dette er mottatt pr. epost, men ikke pr. post - så de kan ikke behandle dette... Anbefaler at jeg heller ringer inn for raskere behandling, og sender faktura på tjenesten ca. 14 dager etter at jeg ga beskjed om at angreretten benyttes. Sier de nå fortsatt venter på brevet med angrerettskjema.