Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min forrige dekoder hadde opptaksmulighet (harddisk) og Netflix-app, men WiFi ble plutselig ustabil (merkelig!). Det er ikke mulig å installere Netflix app på den nye dekoderen Det er ingen opptaksmulighet på den nye dekoderen
STYR UNNA! Umulig å få sagt opp. Har hatt totalt 3 ganger telefonsamtale med kundebehandlere. De sier de må overfører samtale til angrerettsavdelingen, for at jeg tydeligvis må si opp der. Alle gangene legger de på. Har 2 skriftlige oppsigelser via skjema, men de nekter å godta de. Allente gjør alt for å tvinge kunder til å betale, selv om man har sagt opp. Det er den værste kundebehandlingen jeg noen gang har vært borti. Har sendt sak inn til bruker klagenemda.
Grusom mangel på kundeservice. Fremmer krav som ikke er gyldige iht vilkårene de selv har signert på.
Anser Allente som et rent svinde selskap. Allente gjør det svært vanskelig å avslutte tjenestene deres. De registrer ikke samtaler og unngår å svare på mail, chatBot eller bekrefter samtaler på telefon. Anbefaler på det sterkeste å ikke melde seg inn på noen av deres tjenester, både dårlig kvalitet i tillegg til ubrukelig kundeservice.
SVINDEL! Lurt til å tro at jeg fikk en gratis test av Allente i samarbeid med elkjøp. Endte opp med å betale 800kr + fastpris på 379kr i måneden deretter med binding. Ser mange har blitt utsatt for det samme. Går ikke ann å melde seg av på nettsiden så man må ringe og sitte timesvis i telefon kø. Styr unna!
IKKE SIGNER MWD DETTE SELSKAPET! Elendig kundebehandling, krever at du ringer for å si opp, ventetid en time, kundebehandler setter deg over til en annen som heller ikke kan svare på spørsmål om abbonnement eller bindimgstid, sier de tar i mot oppsigelse, men lar vær å registrere, fortsetter å fakturere, svarer ikke på e- post. Fikk ikke sagt opp og kansellert urettmessig faktura før jeg truet med advokat.
Jeg føler meg dessverre tvunget til å uttrykke min frustrasjon og skuffelse med Allente, et firma jeg hadde håpet på å få gode opplevelser med. Dessverre har mine erfaringer vært langt fra det jeg forventet, og jeg må dele dette for å få oppmerksomhet rundt de alvorlige problemene jeg har møtt. Først og fremst har jeg opplevd en alvorlig mangel på profesjonalitet fra Allentes side. Vi inngikk en avtale om visse TV-pakker, men da jeg mottok fakturaen, var den over fire ganger høyere enn avtalt beløp. Jeg tok kontakt med kundeservice for å korrigere dette, men dessverre nekter de å redusere fakturaen til det avtalte nivået. Det er ikke bare prisproblemet som har vært en utfordring, men også den dårlige opplevelsen jeg hadde med en av representantene på kundeservice. Vedkommende la på, beskyldte meg for løgn, og behandlet meg på en måte som var helt uakseptabel. Dette er langt fra den servicenivået jeg forventer fra et selskap som Allente. Jeg har også sendt inn en formell klage, men til min store skuffelse har jeg ikke mottatt noen respons. Dette er ekstremt frustrerende og får meg til å lure på om selskapet tar kundetilfredshet på alvor i det hele tatt. Min opplevelse med Allente har vært langt fra tilfredsstillende, og jeg har tatt konsekvensene av dette ved å si opp tjenestene deres. Jeg har ingen intensjon om å fortsette samarbeidet med et firma som ikke tar ansvar for feilene sine og ikke verdsetter kundene sine. Jeg håper virkelig at denne meldingen blir tatt på alvor, og at det blir gjort tiltak for å forbedre kvaliteten på tjenestene og kundeservicen deres. Jeg ønsker ikke at andre skal oppleve det samme frustrerende og skuffende forløpet som jeg har gjennomgått. HOLD DERE VEKKE!