Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg føler meg dessverre tvunget til å uttrykke min frustrasjon og skuffelse med Allente, et firma jeg hadde håpet på å få gode opplevelser med. Dessverre har mine erfaringer vært langt fra det jeg forventet, og jeg må dele dette for å få oppmerksomhet rundt de alvorlige problemene jeg har møtt. Først og fremst har jeg opplevd en alvorlig mangel på profesjonalitet fra Allentes side. Vi inngikk en avtale om visse TV-pakker, men da jeg mottok fakturaen, var den over fire ganger høyere enn avtalt beløp. Jeg tok kontakt med kundeservice for å korrigere dette, men dessverre nekter de å redusere fakturaen til det avtalte nivået. Det er ikke bare prisproblemet som har vært en utfordring, men også den dårlige opplevelsen jeg hadde med en av representantene på kundeservice. Vedkommende la på, beskyldte meg for løgn, og behandlet meg på en måte som var helt uakseptabel. Dette er langt fra den servicenivået jeg forventer fra et selskap som Allente. Jeg har også sendt inn en formell klage, men til min store skuffelse har jeg ikke mottatt noen respons. Dette er ekstremt frustrerende og får meg til å lure på om selskapet tar kundetilfredshet på alvor i det hele tatt. Min opplevelse med Allente har vært langt fra tilfredsstillende, og jeg har tatt konsekvensene av dette ved å si opp tjenestene deres. Jeg har ingen intensjon om å fortsette samarbeidet med et firma som ikke tar ansvar for feilene sine og ikke verdsetter kundene sine. Jeg håper virkelig at denne meldingen blir tatt på alvor, og at det blir gjort tiltak for å forbedre kvaliteten på tjenestene og kundeservicen deres. Jeg ønsker ikke at andre skal oppleve det samme frustrerende og skuffende forløpet som jeg har gjennomgått. HOLD DERE VEKKE!
Det er helt umulig å få kontakt med kundeservice på grun av att vi vil si opp abonnementet Har ringt å men ingen sva bare en dårlig musikk.
Advarer mot upålitelig og useriøs aktør i markedet. Hos oss ble det registrert en servicepakke fra Allente som vi aldri har bestilt og i tillegg en månedspris gjentatte ganger som ikke var en del av avtalen. Vi har også en rekke andre opplevelser som er helt bak mål. Vil jobbe mot et søkelys på Allente som operatør.
Anbefales ikke, grunnet de ikke samkjører med andre levrandører. Vansklig å få kontakt med
Styr unna Allente, selv om de lover dere "gratis" prøvetid! Ble oppringt av en selger fra Allente som lovet meg gratis prøvetid UTEN BINDING på 2 mnd. til 6 mnd. Dette skulle vise seg å være lureri. Regning kom allerede i januar og februar. Jeg har prøvd å ringe dem og sende email hvor jeg bestrider pengekrav og jeg stiller meg ukjent til at jeg bindet meg til et abm. Jeg har kontaktet brukerklagenemda og forklart min sak til dem. Nå er sak inne til behandling hos brukerklagenemda. Jeg nekter å betale for et abonnement jeg ble lurt inn i! Håper at forbrukerrådet og brukerklagenemda klarer å felle Allente TV AS! Selv om angrefristen er gått ut, så forandrer det ikke det faktum at jeg ble lurt inn i et abonnement. Med andre ord, så er abonnement hos Allente TV AS inngått på ugyldig grunnlag. Jeg vil råde folk som har liknende utfordringer om å snarest opprette klagesak hos forbrukerrådet eller brukerklagenemda. Selger fortalte meg null komma niks om at jeg må betale i 6 måneder. Han unnlot også å nevne at det må betales bruddgebyr for å si opp abonnementet. Styr unna!
Ble solgt dette av en Elkjøp-selger som helt tydelig ikke fortalte sannheten. Da jeg oppdaget hva jeg ble solgt var prosessen med oppsigelse svært tungtvint. Hele prosessen minner om lureri og jeg synes det er trist hvor mange eldre mennesker som kommer til å lures inn i dette
Har vært et sant mareritt å forholde seg til Allente. Det topper seg nå da de nekter å akseptere oppsigelsesdato og sender krav om betaling og inkassokrav selv om de er fullstendig klar over at jeg har sagt opp. Se under her. Jeg har sendt deres egen inkassoavdeling epost jeg har mottatt fra Allente i oktober 2023 der de bekrefter at oppsigelsen er mottatt. Men de går likevel til inkasso og krever betaling for nye måneder fordi de ikke finner oppsigelsen. Men oppsigelsen mottok de og bekreftet i telefonsamtale. Er umulig for meg å dokumentere en samtale, men de har selv dokumentert ved å sende bekreftelse. Men de aksepterer ikke sin egen bekreftelse. Det oppleves som ren trakassering. Her er svaret deres; Vi har mottagit erat ärende gällande att ni är oenig i erat inkassokrav då ni skall ha sagt up perat abonnemang i Oktober. Vi kan ej se någon kontakt med oss från detta datumet och den automatiska bekräftelsen ni har bifogat är en bekräftelse på att ärendet om uppsägelse har bvlivit mottagen och inte själva uppsägelsen. Vi anser därför att erat inkassokrav är korrekt.