Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alente var greit i begjynnelsen, På kontrakten så dette helt greit ut Men så kåm det til Streamingen og App-ene såm skulle være i Abenomanget. Alente App-en var rene DRITTEN men har den men bruker den 1 gang i skudd året. Det sto i Kontrakten att man skulle få med 4 Streamings tjenester det sto ingen ting om xstra Kostnad!!! Allente-App-en · Viaplay · HBO Max · SkyShowtime · Nordisk Film+. Tenkte dette gjikk automatiskt men der tok jeg også FEIL. · Viaplay · HBO Max · Hadde jeg inne på Boxsen fra før. Men jeg såg Fremm til og Sjekke UT - SkyShowtime og · Nordisk Film+. di to siste App-ene har jeg til dags dato enda ikke fådd sjekket ut, Å jeg har hadd Allente di siste 5 Årene, Jeg sporte på kundeservice om ikke di 4 oppnevnte streaming tjenestene ikke var i abenemanget siden det sto svart på hvitt att dem skulle følge med uten xtra kostnad Svar fra kundecervis var "Du kan legge disse til med xtra kostnad " men hva med det såm sto da jeg først valgte og kjøpe ett abenomang med allente+? " nei det fikk æ bare ett tåpelig svar tilbake, att det viste ikke hun noe omm, men hun kunne legge disse til med kostnad!!! I begjynelsen betalte jeg 600 kr I mnd for den største tv pakken. Og nå sitter jeg med regninger på godt åver 1300 kr I mnd ved å legge til noen app-er såm skulle følge med I pakken I utgangs punktet Jeg kan få mye bedre tilbud fra andre enn allente og det er ikke med noe såm helst sjulte utgjifter eller xstra kostnader!!!!!!!!! Så I morgen skal jeg ta å si opp det allente abenomanget jeg har pr dags dato Jeg synes att dere er noen useriøse levrandører av under holdning, jeg sier det bare sånn såm min opplevelse av allente er pr I dag og har vært en stund. Synes ikke a<tt andre skal gå I samme fella som meg MVH. P I J
Utrolig vansklig å komme igjenom når man ringer. Kortest tiden jeg har ventet er 47 min. Lengste er 92 min alle ganger januar 2024
Intet signal på flere kanaler. TV 2 direkte kommer ikke inn. Mistet skiskytingen.
har klaget på allente parabol i 6 mnd . kundeservise er meget dårlig.. du får en meget dårlig hjelp til og rette problemer med kanaler.det virker som de ikke er intresert i gjøre noe med mine problemer. Prise er nå dobbelt så stor som andre leverandører. Hold fingerene langt unna svenskene.
Styr unna! Utrolig vanskelig å si opp abonnement. Greide til slutt å si opp på nettsiden og fikk tilsendt en bekreftelse på mottatt oppsigelse. En kundebehandler skulle ringe meg og bekrefte oppsigelsen, det skjedde aldri. Fikk tilsendt nye faktura etter oppsigelsestiden, og måtte ringe kundeservice (mye venting). Nå vil de ikke godta den første oppsigelsen (som de har bekreftet å ha mottatt). Jeg ser at TrustPilot og facebooksiden deres er full av kommentarer fra misfornøyde kunder, og det kan jeg forstå.
Feil med software på dekoderene one place (slår seg selv av og på) og allente1 gjør at opptak blir ødelagt eller mislykket med parabol(ihvertfall her hos meg). De har sendt 6-7 nye dekodere og montør 2 ganger uten at det hjelper.Holder ikke hva de lover med kompensasjon og er uærlige på informasjon de deler. De vil ikke svare direkte på mail og insisterer på telefon samtaler. Når de skal hente frem lydopptak av hva som er lovet over telefon er de plutselig ikke å finne.... Har holdt på i flere år uten at de finner ut av det. Styr unna om du ikke liker telefon samtaler på opptil 1,5 timer.
Min forrige dekoder hadde opptaksmulighet (harddisk) og Netflix-app, men WiFi ble plutselig ustabil (merkelig!). Det er ikke mulig å installere Netflix app på den nye dekoderen Det er ingen opptaksmulighet på den nye dekoderen