Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg mistet tv signalet i feb-mars2022 Bestilte montør som ikke kom. Sa opp abo….og nå etter ett år kommer det krav om 579 kr mnd. Bruker kun iPod,og strømmetjenester. Men de skal ha PENGER for hva ? Hvorfor,og med hvilken RETT ? Kaster dere over folk som gribber, i håp om at jeg vil gi opp ?!! Lykke til ! Og god hjul !
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Umulig å få kontakt pr mail eller mobil tlf. Venter i timevis med ventemusikk, selv om den jeg kontakter lover å ordne opp og gi meg tilbakemelding. Har nå kastet bort mnd abonnement i et år!!!
Hei, Beklager så mye for ventetiden på telefon/chat, vi har hatt litt ekstra pågang i det siste men nå skal det være bra igjen. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, om du fortsatt trenger hjelp eller lurer på noe. Med vennlig hilsen, Allente
Gledet meg stort til jeg skulle få den nye super boks,for bare kr 3000 plus opptaks dingser til 1000kr ekstra. Fulstendig ubrukbar,blir bare dårligre for hver gang jeg kjøper nye bokser. Nye Chrome cast med fjernkontroll,er vil jeg påstå dobbelt så bra,mye raskere og en fjernkontroll som er for dagen brukere. Jeg har hatt og har alt av utstyr oppigjennom åra fra canal digital.Så jeg påstår at jeg er ekspert på bruker opplevelser og bruk av dette skammens utstyr! Kjøp Apple tv! Uten tvil.Gjerne ny tv med begge typer smart funksjoner.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Dekoder er helt ubrukelig. Kan ikke se program fra start og opptak mangler ofte start og slutt. Får heller ikke hjelp hos kundeservice/Chat.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Då eg tinga allente opplyste selvstendig at dei hadde teksting. For høyrselshemma er det c viktig. Så synte det seg at fette ikkje var rett når me har kabel. Eg sa opp avtalen og gjekk over til Telenor. Allente tvihold på at det er bindingstid på eit år. Eg må betala dobbelt i 6 månader. Tjuveri av kr 2300!
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv i fremtiden skulle du velge å gi oss en ny sjanse. Med vennlig hilsen, Allente
Den nye Android boksen, kan hverken aktiveres, eller vise tv kanaler. Ingen hjelp å få. Har vært slik i 2 mnd. Og som sagt får ingen hjelp.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Grei kundeservice. Fungerer problemfritt når den ikke står i sparemodus(står på hytte)
Hei, Så hyggelig å høre at alt fungerer og at du er fornøyd, og takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. Med vennlig hilsen, Allente