Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gledet meg stort til jeg skulle få den nye super boks,for bare kr 3000 plus opptaks dingser til 1000kr ekstra. Fulstendig ubrukbar,blir bare dårligre for hver gang jeg kjøper nye bokser. Nye Chrome cast med fjernkontroll,er vil jeg påstå dobbelt så bra,mye raskere og en fjernkontroll som er for dagen brukere. Jeg har hatt og har alt av utstyr oppigjennom åra fra canal digital.Så jeg påstår at jeg er ekspert på bruker opplevelser og bruk av dette skammens utstyr! Kjøp Apple tv! Uten tvil.Gjerne ny tv med begge typer smart funksjoner.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Dekoder er helt ubrukelig. Kan ikke se program fra start og opptak mangler ofte start og slutt. Får heller ikke hjelp hos kundeservice/Chat.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Då eg tinga allente opplyste selvstendig at dei hadde teksting. For høyrselshemma er det c viktig. Så synte det seg at fette ikkje var rett når me har kabel. Eg sa opp avtalen og gjekk over til Telenor. Allente tvihold på at det er bindingstid på eit år. Eg må betala dobbelt i 6 månader. Tjuveri av kr 2300!
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv i fremtiden skulle du velge å gi oss en ny sjanse. Med vennlig hilsen, Allente
Den nye Android boksen, kan hverken aktiveres, eller vise tv kanaler. Ingen hjelp å få. Har vært slik i 2 mnd. Og som sagt får ingen hjelp.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Grei kundeservice. Fungerer problemfritt når den ikke står i sparemodus(står på hytte)
Hei, Så hyggelig å høre at alt fungerer og at du er fornøyd, og takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. Med vennlig hilsen, Allente
Helt forferdelig nettverk, hadde det i en måned også slutta det å virke, hastigheten gikk under 1 og kundeservice var ikke hjelp i det hele tatt, ALDRI velg dette nettet fordi jeg garanterer deg at hva nå en annet du finner er bedre
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Dette er et veldig useriøst selskap med dårlig kundeservic!!! Bare tull med dekoder, ble lovet ny på tlf av en av de mange jeg måtte prate med ang et problem, som ingen klarte å løse( til tross for at de jobber med tekniske support..) plutselig får jeg ikke ny boks da loggen var "borte" fra helgen og de stolt tydeligvis ikke på hva jeg sa...Dette er d verste selskapet jeg har vært borte i
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente