Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice på bedrift og privat kan ikke gjøre jobben sin. Privat og bedrift abonnement registrert på samme navn og samme e-post. Data fungerer bare på privat siden og registrer ikke oppsigelse på begge to. Må tas kontakt på telefon med kundeservice (hvem vil ikke forstå den) 6 mnd ikke registrert oppsigelse bare sendte straffefakturer og påpeke om noen min galt!!!!! Svindel og uprofesjonalitet personer!!! Aldri anbefaler!
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Større dritt enn Alente finnes nok ikke. Værste kundeservice jeg noen gang har vært borti.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Det er en jobb hver morgen å få dekoderen i gang. Dette er 3. Oneplace jeg har. Den virker ok noen uker, då begynner problemene. Må slå av og på flere ganger. Ut og inn med strømtklkobling flere ganger. Det spraker og blinker på skjermen. Idag ble skjermen rosa og låste seg fullstendig. PS: Jeg har prøvd alle triks tro meg. Tilsammen 2 timer i telefon med en guttinge som trodde jeg var senil. Ba han sette meg over så jeg fikk sagt opp etter 30 år med Canal Digital, nå Allente. Etter 20 minutter ny venting, la jeg på. Jeg vil ikke fortsette mitt abonnement med Oneplace. Send meg en ny mottaker eller betrakt dette som en oppsigelse. Send meg tilgodehavende på mitt årsabonnement. Roar
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med dekoderen din, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke dekoderen din videre. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dekoderen sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Bytter tilbake til Altibox så fort jeg kan. Vanskelig å sette opp, fungerer ikke som det skal
Hei, Vi beklager at du har problemer med signalene og at du ikke har fått løst problemet ennå. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Du kan også gå inn på https://www.allente.no/self-service-guides2/feilsoking/ og finne dekoderen du finner og feilsøke for å finne ut hvor problemet ligger. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dekoderen sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Har brukt Allente i 4 år. Helt topp. Anbefales. Bruket diskret hvit firkant antenne som ingen ser men som gir gode signaler.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss! Med vennlig hilsen, Allente
På nett kan man kun velge overføring av abonnement ved flytting ELLER frysing av abm. I mitt tilfelle er ingen av delene aktuelt, bostedet skal stå tomt og det er annet system i bruk i ny bolig. Allente krever at oppsigelse gjør at du må ringe kundeservice. Dagevis, timesvis i tlf uten å komme igjennom. De 2 gangene jeg slapp igjennom er svaret: Der er det ingen som kan ta imot en slik beskjed, " vi i første linje kan inte hjelpe deg med detta" !! Det er skrevet notat i saken om at jeg ønsker oppsigelse, man kan ikke få snakke med noen som har med oppsiglse å gjøre, de skal prøve å få noen til å ringe meg osv osv ....!!! SERIØST : HVA ER DETTE FOR SLAGS KUNDESERVICE ???
Ingen oppsigelse skjema på min side . Her er det tydlig at det skal være mulig å komme inn som kunde men ikke ut . 2 timer for å komme frem i telefon og da ble jeg satt over og nå høre på dritt musikk enda lenger . Kom ikke frem enda jeg ba om og ikke bli satt over . Så allente skal aldri inn i mitt hus igjen 🤬