Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Allente sliter økonomisk, men likevel er det ikke akseptabelt for meg som kunde at internasjonale nyhetskanaler slettes uten at jeg får kompensert økonomisk.
Nydelige folk. Alltid takknemlige og søte. Snille og er veldig hjelpsomme. Er jeg lei meg fordi gamle tv selskapene kaster meg vekk så trøster de meg masse og tar meg godt i mot.
leveransen blir mindre og mindre - prisen mer og mer !
Er ikke til å stole på og tvinger brukere til å bli ut bindingstiden selv om de ikke klarer å stå for sin del av avtalen som er tv og nett… Sender ut nye dekodere og modem i hytt og pine uten at det blir noe bedreing. Snakket med kundeservic ukentlig i perioder. De fikser ofte problemet over telefon, men problemet kommer raskt tilbake
Norgespakken burde kunne strippes ned til enda billigere med færre kanaler Ellers er Allente stabil og grei leverandør
Allente setter stadig opp prisene, og i tillegg har de kuttet ut Netflix, uten noen informasjon om dette. Jeg har vært på chatten deres, og ble bedt om å kontakte kundeservice. Da jeg gikk inn på den oppgitte e-mail adressen og sendte en melding, kom det opp at Postmaster ikke kunne overføre denne e-posten. Selskapet virker så useriøst, at det er rent skammelig. Jeg betaler over 1000 kroner hver måned for dette abonnementet, og ser kun på 80% av de kanalene de har i den nye kanal listen. Jeg ville be dem om et bedre tilbud på min kanal pakke, men kommer ikke frem til dem. Kan det bli værre. Rolf E. J.
Umulig si opp. Lurer kundene sine inn i binding. Elendig kunde service. Melder dette inn til Forbrukerrådet og håper flere gjør det samme.