Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke svar på telefon, selv etter 40 minutters venting. Chat'en fungerer ikke og henviser til telefon. Innlogging med riktig adresse og passord fungerer ikke.
Venter på 5 G 😀. Oppkobling fungerer. Pris litt dyr men innenfor aksept rammer. Tillegg for Tv i flere rom er unødvendig da dette kan man fikse selv
Jeg har en bindingstid på abonnementet og har i flere dager i forkant av denne i forsøkt å avslutte siden jeg ikke ønsker det lenger, men det er helt umulig a avslutte det. Jeg føler meg helt utslitt av å vente kjempelenge i telefefonkø med forferdelig pausemusikk , jeg måtte settes over til noen andre, den ene gangen ble det bare brutt. sendte tilslutt inn et kontaktskjema der noen skulle ha ringt meg opp for bekreftelse, men det skjedde aldri. Er en utholdenhetsprøve.
Allente appen fungerer ikke på min Samsung Tv. Forklaringen fikk jeg hos en tv -forhandler idag; Allente bygger om appen sin. Da jeg ringte Allente for å få hjelp for ca 14 dager siden, ble jeg meddelt at det var tv'n det var noe feil med. Samtidig lovet han meg en kompensasjon. Basic abbonnementet inkluderer strømming på 4 enheter i tillegg til stasjonær tv. Jeg venter fortsatt på å få kontakt med en person hos allente som kan medele mer enn følgende; vi beklager så mye, men jeg har ikke mulightet, ...setter deg over..... Og så satt vi i telefonkøen hvor det ikke finnes noen til å ta telefon............. Chatte personell har ikke mulighet... E-mail har en svartid på ca en uke står det..... Vil Allente ha kunder i det hele tatt??
Startet med to ganger ingen svar. Skrevet til Kundeservice, Ledelse, Styret og nå Ansatte for å få stoppet det jeg opplever som utpressing. Nekter å forholde seg til at jeg sa opp i februar. Nå etter delvis medhold (ingen skyldnader) kom ny faktura. Oppsummering: - Bruker Service som ikke klarer å lese Epost på 15 linjer. 8 svar. Aldri har sendt ett ord i nærheten av unnskyld selv etter 4 måneder. Aldri gidder svare mer enn to setninger. Lukker døren ikke svarer lengre når de blir kritisert (sterkt). - Fakturaavdeling som ikke responderer på internpost. Sender fakturaer i hytt og pine. - Sjefens foretrukne Mrs Fixit mellomleder som ikke klarer å lese min Epost (svaret reflekterer ingenting) eller utrolig nok rett og slett ikke har giddet. Ikke har peiling på hvor dysfunksjonell brukerservice avdeling hun har. Heller ikke har klart å se utenfor sin egen avdeling at fakturaavdelingen trenger en sterk føring. Satelitt utdatert. Byttet til kun bredbånd på hytten. STAY AWAY. Beholt decoder lenge. Jobber innen IT. Kjekt å se at noen kan lage noe så dårlig.
Styr unna dette selskapet. Ikke får du logget inn på min side på lenger vi som er gamle viasat kunder. Tar evigheter å komme igjennom på telefon til kundebehandler. Hvis du er så heldig å komme igjennom så blir du satt over til et annen avdeling. Hvis du blir satt over så blir telefonlinjen brutt. Vanskelig å få sagt opp abonnement . Får ingen bekreftelse på email som lovet.
Jeg ville avslutte abonnementet i jan 2022.kunderådgiver anbefalte frys,noe jeg dessverre sa ja til.Nye regninger kommer selv om jeg ringer og bekrefter at parabol er fjernet og jeg er gått over til riksTv.Bekreftelse på avsluttet ab som de lover kommer på Epost kommer ikke.Alle kynderådgiverene så langt lyger. Tips:frys aldri ditt abonnement, men avslutt direkte