Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Startet med to ganger ingen svar. Skrevet til Kundeservice, Ledelse, Styret og nå Ansatte for å få stoppet det jeg opplever som utpressing. Nekter å forholde seg til at jeg sa opp i februar. Nå etter delvis medhold (ingen skyldnader) kom ny faktura. Oppsummering: - Bruker Service som ikke klarer å lese Epost på 15 linjer. 8 svar. Aldri har sendt ett ord i nærheten av unnskyld selv etter 4 måneder. Aldri gidder svare mer enn to setninger. Lukker døren ikke svarer lengre når de blir kritisert (sterkt). - Fakturaavdeling som ikke responderer på internpost. Sender fakturaer i hytt og pine. - Sjefens foretrukne Mrs Fixit mellomleder som ikke klarer å lese min Epost (svaret reflekterer ingenting) eller utrolig nok rett og slett ikke har giddet. Ikke har peiling på hvor dysfunksjonell brukerservice avdeling hun har. Heller ikke har klart å se utenfor sin egen avdeling at fakturaavdelingen trenger en sterk føring. Satelitt utdatert. Byttet til kun bredbånd på hytten. STAY AWAY. Beholt decoder lenge. Jobber innen IT. Kjekt å se at noen kan lage noe så dårlig.
Styr unna dette selskapet. Ikke får du logget inn på min side på lenger vi som er gamle viasat kunder. Tar evigheter å komme igjennom på telefon til kundebehandler. Hvis du er så heldig å komme igjennom så blir du satt over til et annen avdeling. Hvis du blir satt over så blir telefonlinjen brutt. Vanskelig å få sagt opp abonnement . Får ingen bekreftelse på email som lovet.
Jeg ville avslutte abonnementet i jan 2022.kunderådgiver anbefalte frys,noe jeg dessverre sa ja til.Nye regninger kommer selv om jeg ringer og bekrefter at parabol er fjernet og jeg er gått over til riksTv.Bekreftelse på avsluttet ab som de lover kommer på Epost kommer ikke.Alle kynderådgiverene så langt lyger. Tips:frys aldri ditt abonnement, men avslutt direkte
Kvaliteten på bildet er rett og slett for dårlig … har perfekt signal og siste modell hi-end tv … får ikke utnyttet tv-ens potensiale, og ingen mulighet til å velge Telenor, som leverer en helt annen kvalitet … styr unna, hvis du kan …
Brukt over 6000 kr på det dem kaller service. Noen av de såkalte servicefolkene har i bestefall fått dårlig opplæring. Allente fakturer oppdragene før de er utført. Vi hadde viasat tidligere, og da var det ingen problemer. Tror ikke vi fortsetter som allentekunde dersom dette fortsetter.
Det er bare problemer med faktura. HVER!!! Gang må jeg ringe, INGEN!,,, vet hva de driver med. Den jeg snakker med skal alltid ordne opp. Så kommer neste faktura, med en pris på noe jeg IKKE har avtale om. Dette har vi opplevd helt fra den tiden det var Canal Digital… Tilsammen 15 år. Jeg skal betale for den billigst pakken, kr 379 på mnd. Nå fikk jeg en faktura på 3700, kr. Selv om jeg har en hytte avtale. Hadde vært fristene å stille krav om tilbake betaling av alle telefon samtaler gjennom alle disse årene. Jeg advarer alle som spør om hytte abonnent , ad de måholde seg laaaaangt unne Allente.
En elendig kundebehandling med lange ventetider på å få kontakt,og blir satt over til neste og neste med de samme svada svar, Burde få mere konkrete bestillings skjemaer og skrive det vi er enig om, og som er låvet