Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Allente har sikkert lurt mange tusen kunder da de den gang inkluderte sportskanalene i familepakken uten å informere kundene. Dette resulterte at jeg ble OPS på dessverre etter 6 mnd, at prisen pr mnd ble høyere. Kontaktet Allente og de kunne bøte på såret med 6 mnd gratis tv eller pengene tilbake. Jeg valgte 6 mnd gratis tv og jeg ble fornøyd. Etter 6 mnd var over,valgte jeg å si opp abbonnementet i fordel for fiber. Det kunne ikke Allente inngå pga jeg har samtykket i 12 mnd videre abbonnement. TULL! Hvor er samtykket fra min side? Allente hevder de har hørt på opptaket der jeg samtykket. Har spurt etter lydfilen.Den får jeg ikke pga personvern og at den er slettet. (6 mnd) Vel......hvor er da bevisene? Over ett år er gått og nå går saken til forliksrådet!!! Kommer til å gønne på til siste slutt😈
Meget upresise og spekulative i kundebehandling. Hatt flere samtaler siste månedene og noen er ok andre er sleipe. Han nest siste krysset visst av på "har ombestemt seg" i en telefonsamtale som kom etter at jeg hadde fått avsluttet kundeforholdet. Samme person takket meg for langt kundeforhold. Endte opp med å sitte over en time i telefonkø med smakløs og irriterende panfløytemusikk og en faktura på 800 kr. Jeg har tidligere sagt til dem at de må endre sin måte å bygge opp kanalpakker på eller så dør kundegruppen dems ut. Svaret på det er de er fornøyd med å levere en pakke som mange mener er "lettvint". Jeg skal gjøre mitt for at Allente ikke klarer omstillingen til strømmebasert TV og vil ikke anbefale dem til noen.
Elendig kundebehandling, forferdelig lang ventetid før jeg kom igjennom til kundebehandler, ufordragelig kundebehandler som satte meg over til en ny kundebehandler for mitt spørsmål og eventuelle oppsigelse av abbonement, ny runde med venting på over 1 time igjen. Fikk da prate med en meget hyggelig herremann som fikk ordnet saken med en gang uten alt det problemet som første kundebehandler ikke greide å ordne opp i.
Dekoder som fungerer(den nest siste) utmerket både på streaming og vanlig bruk, blir kuttet ut for streaming er helt uforståelig. Skjønner ikke hva dere driver med, da one place er en meget dårlig dekoder. Mener Allente burde vente med og stanse Go tjenesten til en ny og bedre dekoder er på plass. Allente kan vel ikke mene at man er nødt til og bruke penger på en One Place tuner, når en helt ny er på vei i år
Bare problemer med dekoder og software. Fjernkontrollen er helt håpløs, vil ikke lystre.
Har vært kunde hos viasat siden 98, og var veldig fornøyd. Etter at Allente tok over, er det bare en ting å si: Styr langt unna. Kundeservice lurer deg til å signere på det som ikke er avtalt pr tlf.
Opplever at min OnePlace fungerer noenlunde ved DirekteTV - dog er den veldig treg ved kanalbytte. Det som er utrolig irriterende og dårlig fungerende er funksjonene: Ukesarkiv og Start forfra. Her hakker og henger tuneren mye. Har hatt diverse kontakter med kundeservice med diverse operasjoner for å rette opp. Men dette har i svært liten grad hjulpet. Har derfor kjøpt meg et Chromecast-produkt som avhjelper problemene, men jeg er svært lite imponert over OnePlace og også at Allente ikke har en løsning på problemene.