Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare problemer med dekoder og software. Fjernkontrollen er helt håpløs, vil ikke lystre.
Har vært kunde hos viasat siden 98, og var veldig fornøyd. Etter at Allente tok over, er det bare en ting å si: Styr langt unna. Kundeservice lurer deg til å signere på det som ikke er avtalt pr tlf.
Opplever at min OnePlace fungerer noenlunde ved DirekteTV - dog er den veldig treg ved kanalbytte. Det som er utrolig irriterende og dårlig fungerende er funksjonene: Ukesarkiv og Start forfra. Her hakker og henger tuneren mye. Har hatt diverse kontakter med kundeservice med diverse operasjoner for å rette opp. Men dette har i svært liten grad hjulpet. Har derfor kjøpt meg et Chromecast-produkt som avhjelper problemene, men jeg er svært lite imponert over OnePlace og også at Allente ikke har en løsning på problemene.
Dårlige dekodere, i forhold til Altibox, dyrt og elendig kundeservice. Opplevde å bruke 1,5t i telefon med kundeservice på noe som kunne vært løst på 30 sek.
Dårlig service, får ikke svar på spørsmål, useriøst. Betalte fakturaer som ikke blir registrert som betalt. Angrer veldig på at jeg takket ja til tilbudet. Er dessverre bundet i 12 mnd. Takket ja til gratis abonnement i 4 mnd. samt installasjon i tre husstander, parabol og dekoder. Til en verdi på ca 12000,-. En mnd. senere får jeg faktura på samme beløp. Til å grine av! Etter mye frem og tilbake, om og men trekker de tilbake beløpet. Utenom 1500,-, som min far uvitende betalte for å åpne abonnementet igjen. Aldri mer allente! Styr unna!
Skriver på vegne av min stemor : Verre kundeservice, mindre serviceinnstilte kundebehandlere og opphissede selgere har jeg aldri vært borti. Å heve stemmen til oss og skjelle oss ut når vi sier opp abonnementet er den minst hyggeligste måten man tar farvel med et selskap på. Rot fra ende til annen. Bytt til STRIM.NO - Allente er et firma man skal holde seg LANGT unna.
Ble oppringt og tilbydd 1 år gratis. Jeg bruker Telenor fiber, trengte IKKE denne tjenesten. Men han som ringte meg sa den ble sakt opp av seg selv og var gratis ett år. Etter 8 mnd blir jeg fakturert, jeg sender Mail med klage, ingen svar. Sier opp abonnement, blir ringt opp, jeg forklarer saken og ber di høre på lydopptaket som ble gjort, disse er sletter etter 6 mnd så vi kan dessverre ikke hjelpe deg. Jeg må nå betale 438,-kr til min oppsigelse avsluttes om et år:(