Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Brukt over 6000 kr på det dem kaller service. Noen av de såkalte servicefolkene har i bestefall fått dårlig opplæring. Allente fakturer oppdragene før de er utført. Vi hadde viasat tidligere, og da var det ingen problemer. Tror ikke vi fortsetter som allentekunde dersom dette fortsetter.
Det er bare problemer med faktura. HVER!!! Gang må jeg ringe, INGEN!,,, vet hva de driver med. Den jeg snakker med skal alltid ordne opp. Så kommer neste faktura, med en pris på noe jeg IKKE har avtale om. Dette har vi opplevd helt fra den tiden det var Canal Digital… Tilsammen 15 år. Jeg skal betale for den billigst pakken, kr 379 på mnd. Nå fikk jeg en faktura på 3700, kr. Selv om jeg har en hytte avtale. Hadde vært fristene å stille krav om tilbake betaling av alle telefon samtaler gjennom alle disse årene. Jeg advarer alle som spør om hytte abonnent , ad de måholde seg laaaaangt unne Allente.
En elendig kundebehandling med lange ventetider på å få kontakt,og blir satt over til neste og neste med de samme svada svar, Burde få mere konkrete bestillings skjemaer og skrive det vi er enig om, og som er låvet
Har prøvd å ringe kundeservice men det er håpløst , man kan vente i timevis på svar , forferdelig dårlig kundebehandling
Har hatt en 3-4 onplace tunere. Bare elendighet igjennom 4 år. Det værste er vel at når du snakker med kundeservice så er det helt ukjent for dem. Nå har det sluppet en ny tuner. Fikk den i dag. Den har ikke mulighet for Netflix fant jeg ut. Det er vel en ganske vesentlig ting og opplyse om det. 👎🏻👎🏻
har ventet nesten 2 uker på nytt sim kort. Ingen vet hva som skjer internt - aldri vært borti lignende.
Prøver å logge inn på "min side", men det er tydeligvis ikke MIN side. Håpløst! "Kundeservice" svarer etter lang tid på tlf......, Min Side ligger nede og har vært ute noen dager. Men som kundebehandleren sier: "vi jobber med problemet". Jeg synes faktisk litt synd på kundebehandlere i Allente. Å jobbe i et slikt firma kan ikke være enkelt!