Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Noen treigere og dumme saksbehandlere skal du leite lenge etter... Sa opp kundeforholdet mitt den 07.09.16 men får fremdeles regninger fra dem. Når du ringer blir du satt rundt til hele bedriften.. Og en annen ting... Kun svensker som ikke skjønner norsk?? Skal aldri mer ha noe med dem og gjøre!!! Har sikkert vært kunde i 20 år... Useriøst!
Dårlig kundeservice og håpløse å få tak i. Bedre priser til nye kunder, ikke til eksisterende
Dei lurer folk til og oppretta eit kundeforhold over salg av programvare og utstyr. I mitt tilfelle vart samtalen med seljar teken opp på band etter avtale mellom partane. Min avtale om utstyr vart ikkje levert. Eg mottok i stade utdaterte boxar og antenne eg ikkje hadde bestilt. Når eg kontakta selskapet ved motekne leveranse starta det usøriøse spelet. Dei sender stadig nye svar som ikkje vedkjenn min leveranse, med stadig nye saks.nr. Dette har pågått svert lang tid. Dei har ein strategi på kundehandsaming som omfattar att all kontakt vert sendt den som ikkje svarar på spørsmål men på noko helt anna. Ved og kontakta dei sender dei saka vidare med nytt saks.nr der ingen har ansvar for besvarelse. Slik held dei på veke og månader.
Har hatt digital i mange år på avt giro på min mann sin konto. Så døde han og kontoen sperret for alt som ikke har med begravelsen å gjøre. Fikk en sms at der kanskje ikke var penger!!!!. Alle andre firma sendte da en faktura som jeg legger inn på min konto, ikke digital. Ringte møtte en sur svenske, der var ikke mye hjelp å få, kanskje hun ikke forsto, eller ikke kunne. Ringer minst mulig 5-sifrede nr. da det med venting er dyrt. Mvh Mette
Canal Digital har rimelige priser på tjenestene de leverer. Kundeservicen er helt grei, og man får svar på det man lurer på.
Stort sett greit utvalg av kanaler for parabol. Prisen er nok grei (foreløpig) I forhold til fiberleverandørene. Begrenset utvalg av kanaler i kanalpakkene. Med en så stor aktør (Telenor) Forventet jeg bedre og variert utvalg. Kundeservicen kunne vært på norsk. Mail korrespondanse er rotete og overfladisk. Utelukket å ringe dem på grunn av de skyhøye minuttprisene. Chat er bare til pynt. I mitt tilfelle fungerte den ikke på nesten en uke, mens jeg prøvde å kontakte dem. Fikk aldri noen forklaring / unnskyldning for det. Når man først får snakke med dem per telefon, så pleier ting å ordne seg. Har dobbeltgardert meg med D-Play, i tilfelle mer tull med deres tjenester, bare så det er sagt!
Vi har hatt Canal Digital i flere år nå og har aldri hatt noen problemer. Vi hadde ett parabol hode som var gåen også har vi hatt en Tuner som sluttet og funke og hver gang så har Canal Digital ordnet dette fort for oss :) Lite minus for svensk kundesupport.