Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av allente og ble enig om å gå over til dem. Det som IKKE selgeren sa var att noen kanaler ikke er tekstet på norsk og ikke er mulig å få norsk tekst på. Jeg ringte kundeservice og ville kansellere avtalen, for jeg må ha norsk tekst pga. av hørselskade. Det var ikke noe de kunne hjelpe meg med. spurte om jeg kunne få snakke med en sjefsfigur, fikk jeg som svar att de snakket ikke med kunder. Kommer ALDRI til å anbefale eller være kunde der mer.
Sendte avbestilling to timer etter kjøp av tv og spørsmål om abonnere på Allente. De godtok det ikke. El kjøp hvor jeg kjøpte tv’en, måtte sende to oppsigelser. Fikk regninger i flere måneder på tross av oppsigelsene. Hadde egentlig aldri blitt kunde hos Allente. Også inkasso.
Ble lovet ingen bindingstid på tlf. Spurte spesifikt om det flere ganger. Selger svarte tydelig at det ikke var noen bindingstid. Så sender de bekreftelse MED bindingstid, som jeg overså. Jeg stolte på det som var sagt. Prøver å si opp og møter bare svar om at det er bindingstid… jaja, burde jo skjønt det.
Allente appen er ekstremt dårlig. Veldig uoversiktlig oversikt over tv program. På flere kanaler står navnet på episoden og ikke navnet på programmet. Umulig å skjønne hva som går på tv. I tillegg skulle det vært klokke så man så enkelt hvor man var i programmet.
Styr unna, og man må desverre be dem dra til helvete før de slutter å ta kontakt.
ER logget inn på min side for å finne oversikt over mitt abonnement og faktura, men alternativet er ikke å finne
Da jeg først ble kontakta av Allente ble jeg forsikra om at de to ukene med prøvetid var fullstendig uforpliktende og at jeg når som helst i løpet av de to ukene kunne si opp. Det tok meg tre tungvinte forsøk, to skriftlige med chatbot og ett på telefon, før jeg fikk en endelig bekreftelse på at abonnementet var oppsagt og at jeg ikke ville bli fakturert. Til tross for dette mottok jeg faktura et par uker seinere. Jeg måtte på nytt bale meg gjennom min side og chatboter for å få kontakt med noen som kunne bekrefte at fakturaen var slettet. Allente har tydeligvis valgt en "jerngrep-strategi" for å holde på kundene sine, men ser ikke ut til å forstå hvilken harme dette skaper blant for dem som velger å si opp (og dermed sannsynligvis aldri komme tilbake).