Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice og aldri svar på tlf. Ble lovet å bli ringt opp, skjedde aldri. MØKKA SELSKAP
Går tilbake til Rikstv. Dette er ikke noe jeg vil ha. Merkelig at de ikke har en mulighet til å avbestille via e-post eller eventuelt en link. Kun telefon.
Skulle få montering mellom kl 12-16. Med åpen dør og jeg tilstede under montasje. Jeg tok meg fri fra jobb 4,5 t. Kl 1210 fikk melding om mulig for at montør ikke kom pga glatt vei til tidligere adresser å om mulig ikke fikk til montering i dag. Fikk ikke kontakt med montør før kl 1410. Da ringer han å sier han trenger 1t 45 min. Jeg måtte bort kl 16 han får være alene. Jeg kontaktet kundeservice å klagde men ingen forståelse, bare beklagelse. Forventet ferdig montert kl 16. Dagen etter prøver å koble opp data, pad, tlf, skriver. Kun tlf gikk å koble. Ringte kundeservice samtale 1: ventet 5 i kø, skulle bli satt over ble brutt. Skjedde 2 ganger. Neste gang satt jeg i 45 min i kø. Fikk svar fra kundeservice om at alt var i orden men ingen ting gikk å koble opp med hjelp fra Allente ga beskjed om at dette kundeforholdet er over og angrerettskjema vil bli sendt( er sendt 10 dager etter signert kundeforhold. Fikk kundeservice bekreftelse tidlig monteringsdag at angreretten start skulle starte den dag anlegg var montert. Dette ville de senere gå bort fra. Ufattelig dårlig kundeservice å får 0 p . Ikke har de e-post hvor ein kan komme i kontakt. Bare tlf og fb og twitter.
I dag gir jeg 5 stjerner til Allente for service og forståelse. Raske og serviceminded har de vært hjelpsomme med alt. Takker så mycket mine svenske venner.
Var kunde i Viasat i 15 år. Ingen problemer helt til det ble Allente. Fakturaen steg mye og det er umulig å komme igjennom på tlf. De fortsetter å sende fakturaer.. Har sagt opp, men når jeg ringer kundeservice pga. nye fakturaer blir jeg bare satt videre til et nummer som aldri tas.... :(
Ringte allente i dag ,har hatt dem i mange år og vært ganske fornøyd men denne gangen var dem ikke så villig til og beholde kundene sinne har jeg skjønt .sist gang jeg ringte så ville dem beholde meg siden jeg er så god kunde og vært hos dem i mange år .har klagd veldig lite til dem ang dritt boken siden jeg fikk halv pris på abo . . Men nå har dem vel nok kunder så da svarer dem deg nesten frekt . Men går over til riks tv med bedre abo med 1000 ganger bedre tv box og mye mere kanaler til lavere pris .
Kjøpte en dyr samsung Qled tv i 2017 som har fungert utmerket. har hatt canal digital i alle år og er kjempefornøyd med dem.. Men etter at dem ble Allente har ting begynt og falle fra... Pris har steget betraktelig og nå sluttet canal digital appen og virke p,g,a det skulle komme en ny allente app.... Men den kommer kun til tv som er nyere en 2018??? Dem kunne i det minste beholdt dem gamle appen for de eldre modellene....