Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her har jeg kjøpt meg nytt TV og gledet meg til å få samlet streaming på en app og slippe apple TV. Færre ledninger og mindre rot. Men prøver å finne Allente appen på samsung smart hub, men den er ikke der. Jeg googler og finner til slutt ut at den ikke er tilgjengelig på nyere Samsung tv’r. Forundrer meg at ikke det blir opplyst av allente eller elkjøp der jeg kjøpte tv. Appen fungerer greit den, men får brukt den slik jeg hadde tenkt….
Hei, Så leit å høre at du ikke fant Allente appen på din TV, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi jobber med å utvikle app som også er tilgjengelig på nyere Samsung TV'er, i mellomtiden er det mulig å benytte Chromecast, en dekoder fra oss, Apple TV og andre enheter. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Har sendt oppsigelse av mitt abonnement til dere flere gang, blir oppringt fra kundeservice hvor dette blir bekreftet, hvor vi avtaler oppsigelse. Det kommer ingen bekreftelse fra dere etterpå som dere påstår skal komme. Fakturaer kommer som vanlig. På min side står det heller ikke noe om at jeg har vært i kontakt ned dere Når dere sendte utstyret til meg blei det sent i retur pga at dette var noe jeg ikke skulle ha og dette ga jeg uttrykk for når dere kontaktet meg ang dette
Hei, Beklager så mye for opplevelsen med kundeservice. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til på telefon 915 06070, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Har bare positivt å si om tv signaler fra parabol. Har hatt perfekte signaler fra parabolen fra canal digital i snart 20 år nå 👍
Hei Takk for hyggelig tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd. Med vennlig hilsen, Allente
Ikke teksting for de med fibertilgang. Dårlig regularitet. Kundeservice kun for "språkmektige". Kort sagt elendig. Vi er et helt sameie som er like i vår vurdering av Allentes tjenester. Abonnementet er sagt opp.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv i oppsigelsestiden. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
3 mnd uten tv signaler og nytter ikke kontakte Allente,lover teknisk hjelp uten resultat så langt.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Ansatte som ikke kan jobben sin, sender inkassovarsel på noe jeg ikke har, lyver om at de har dekoder som kan tape programmer, Sender feil dekodere flere ganger. Har til sammen sittet i telefonen vedr. problemer med Allente i ca 37 timer, fordelt på ca 2 måneder, Forbruker rådet må nå kobles inn for å stoppe dette firma Rune V.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Har hatt allente i 2 måneder nå. Og har fortsatt ikke fått tilgang til verken Viaplay eller TV2 play enda, selv om vi betaler for dette. Kundeservice er umulig å nå, og ved kontakt får man stadig beskjed om å ringe igjen senere. Desverre går det ikke ann å gi en stjerne. Så måtte bli en hel en, selv om jeg synes 279 i måneden med binding, uten att noe som hels kan benyttes i abbonomentet er forferdelig. Ender nokk med en mail til forbrukerrådet i mitt tilfelle.
Hei, Beklager så mye for ventetiden på telefon/chat, vi har hatt litt ekstra pågang i det siste men nå skal det være bra igjen. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, om du fortsatt trenger hjelp eller lurer på noe. Med vennlig hilsen, Allente