Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke teksting for de med fibertilgang. Dårlig regularitet. Kundeservice kun for "språkmektige". Kort sagt elendig. Vi er et helt sameie som er like i vår vurdering av Allentes tjenester. Abonnementet er sagt opp.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv i oppsigelsestiden. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
3 mnd uten tv signaler og nytter ikke kontakte Allente,lover teknisk hjelp uten resultat så langt.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Ansatte som ikke kan jobben sin, sender inkassovarsel på noe jeg ikke har, lyver om at de har dekoder som kan tape programmer, Sender feil dekodere flere ganger. Har til sammen sittet i telefonen vedr. problemer med Allente i ca 37 timer, fordelt på ca 2 måneder, Forbruker rådet må nå kobles inn for å stoppe dette firma Rune V.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Har hatt allente i 2 måneder nå. Og har fortsatt ikke fått tilgang til verken Viaplay eller TV2 play enda, selv om vi betaler for dette. Kundeservice er umulig å nå, og ved kontakt får man stadig beskjed om å ringe igjen senere. Desverre går det ikke ann å gi en stjerne. Så måtte bli en hel en, selv om jeg synes 279 i måneden med binding, uten att noe som hels kan benyttes i abbonomentet er forferdelig. Ender nokk med en mail til forbrukerrådet i mitt tilfelle.
Hei, Beklager så mye for ventetiden på telefon/chat, vi har hatt litt ekstra pågang i det siste men nå skal det være bra igjen. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, om du fortsatt trenger hjelp eller lurer på noe. Med vennlig hilsen, Allente
Inngikk avtale om mobilt bredbånd. Det viste seg at dem ikke kunne levere som dokumentert avtalt. Skitt happens tenkte jeg, det er et langstrakt land med forskjeller. Tok telefonisk kontakt og ba om at dem tok affære - var fleksibel og forståelsesfull på om det ikke var løsning, dem la på! Skrev et uttall av e- poster og ringte. Fikk ikke svar! Men inkasso sendte dem! Klaget dem inn for Brukerklagenemda (BKN), der fikk dem kritikk for manglende info og anbefaling om frafall av alle krav. Allente svarer med å sende nytt krav. I mitt tilfelle har dem ikke en sak, så je tar den videre med rettsak. Gjør det da jeg regner med å vinne, men der er til nå 10 måneder med fanskap. Hvor mye mer vil vise seg, men Fuck You Allente, dere har møtt på kvist her. Minner om at det er samme selskap som eier Telenor. Gjett hva jeg gjør med dem på mandag!
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Etter at jeg stadig ble mer og mer misfornøyd med Canal digital/allente valgte jeg å si opp mitt abonnement fra og med 01.08.21. Allerede før denne datoen begynte jeg å bli plaget med telefoner om å fortsette abonnementet hos de. Til dags dato, 04.11.22, har jeg nok blitt oppring en plass mellom 8 - 12 ganger; siste gang i dag og forrige gang i går. De bryr seg heller ikke om at jeg har reservert meg mot telefonsalg. Jeg har kontrollert senest i dag at reservasjonen ligger inn. STYR UNNA ALLENTE. Det må jo være noe fullstendig galt hos Allente når de enda ikke har forstått at jeg ikke har noe ønske om å komme tilbake til et så useriøst selskap.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Med vennlig hilsen, Allente
Selger opplyste ikke om at det var 12 mnd bindingstid. Hadde Altiboks, opplyste heller ikke om at jeg måtte ha fiber/internett i tillegg Etter gratis periode blir da totalpris høyere
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med våre selgere. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente