Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Betalt samme faktura 2 ganger, og allente klarer ikke å finne ut hvor den første innbetalinga har tatt veien (betalt fra min side så ikke tastefeil). De på kundeservice høres hyggelig nok ut, men de sier nok det de er instruert til å si. Har brukt flere timer siste uke på å finne ut av svindelen. Dessuten er leveransen ustabil (parabol)STYR UNNA.
Jeg fortalte att jeg hadde fiber i dag og fikk beskjed om att dette ikke var noe problem dem leverte dette. Takket ja med full pakke med ekstra hardisk til opptak fordi ruteren dems ikke hadde dette. I løpet av kvelden ble jeg mistenksom.Undersøkte litt om allente og dem leverer ikke fiber de ljuger deg huden full. Heldigvis hadde jeg ikke hatt montør her ennå så jeg hentet angrefrist skjema på nett og har sent denne.Hold dere langt unna
Kort blir slettet uten grunn, fakturering fortsetter. Kundeservice svarer ikke på klagemail. Har kommet med flere henvendelser, men Allente bryr seg ikke en gang med en kommentar.
Ble lovd gratis installasjon og et mnd beløp på 978 kr ,til alt var nedbetalt.(basic tv-pakke og 10 mph internett.) Det ble montert helt noe annet enn det som avtalt ,får deretter en kjemperegning . Dårlig kundebehandling og vanskelig å få tak i de, bortforklarer. Styr unna
Vår datter på 21 år ble lurt av selgere til å bli pakket på et abonnement igjennom Allente. Hun fikk en prøveperiode og kunne si opp innen prøveperioden gikk ut. Vår datter ringte å avsluttet dette muntlig, men fikk ingen bekreftelse på avsluttet abonnement, og regningene bare renner inn som vår datter i utgangspunktet ikke har råd til. Verre leverandør enn allente, har vi aldri vært borti, og kommer til å advare alle våre bekjente om. De bør skamme seg.
Vi kommer fra "parabolmottak i den gamle Canal Digital-verdenen" og ser programmene på en Samsung Smart TV. Det har funket greit nok i mange år. Men så plutselig har Canal Digital slått seg sammen med ViaSat under nytt alias Allente og alt skal bli så mye bedre. Men streaming av det vi har betalt for funker likevel ikke. Allente har satset på at "alle" ser TV på sine knøttsmå mobiler eller nettbrett. For oss som har kjempestor skjerm (TV eller videokanon på lerret) med kino lydanlegg har Allente ingen app som funker tilstår de etter timer på support-telefonen. De tar altså betalt for noe de ikke kan levere. Etter mye mas foreslår de at vi kan streame fra vår mobil eller data til TV-skjermen. Vårt TV-abonnement altså funker ikke lenger selv på en ganske ny Samsung flatskjerm? Allente gidder ikke tilrettelegge for at kundene skal kunne se noe. Bare vi betaler abonnementet, står det oss fritt om vi finner en plattform vi kan bruke abonnementet på. Dette blir som å selge en biler uten hjul. "Nei, hjul må dere skaffe selv, vi selger biler, ikke hjul". Flere av folkene som jobber på Allente-support har liten peiling på hva de skal si til kundene. Deres ansatte blir ofret til ulvene. ChromCasting foreslår en hyggelig support- medarbeider. Om vi kjøper enda en digital enhet, en såkalt Chromcaster for 379,- (hos Elkjøp) skal det gå lett å få se det Allente tilbyr. Dingsen settes inn i en ledig HDMI-inngang på TV'n og den vil da kunne koble seg opp mot vår Laptop eller telefon og kunne streame. Men tror vi på denne nødløsningen? En annen nødløsning er å ha en lang HDMI ledningen liggende og slenge på gulvet foran TV'n. Den kan vi koble oss til skjermen med fra alle våre andre digitale dingser. Dette prøvde jeg idag, men TV'n og parabolmottageren og surround-anlegget gikk sammen om å sabotere dette. Det eneste de lagde var surr ikke surround og bilde. Finnes det andre SELSKAP som kan gi oss, uten digitale fiber, noe å se på? Og ikke foreslå kikkert. Hvor kan vi melde oss på i Folkeaksjonen mot Allente?
Aldri gå for allente dårligste nettet å servicen jeg har vært borti å må betale full pris for noe som fungerer 3/31 dager i måneden