Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice via epost fungerer ikke. Sendt flere meldinger om å benytte angrefrist på en dekoder jeg ikke ønsker. Dekoderen ble nesten tvungen på meg når jeg skulle skifte parabolhodet. Koster over 2000,-😲 Har ringt kundeservice flere ganger for å få vite hvor dekoderen kan sendes ved retur. Blir lovet at de skal sende returlapp. Men den kommer aldri. Ringer påny neste dag, blir påny lovet at den blir sendt på epost. Fortsatt ikke mottatt noe. Hos en av kundebehandlerene får jeg høre at det er kjent at epost ikke fungerer eller ikke besvares. Neste nå er at jeg kommer til å levere varen tilbake personlig oppmøte
Kynisk useriøse folk. Som bare er ute etter å gjøre det vanskelig for folk som ikke ønsker dem.
De skriver at de har solgt til deg når du faktisk har takket nei, de deler heller ikke opp regningen hvis det er behov for dette. Si NEI, og husk på å velge at de tar opp samtalen.
Ikke mulig å si opp på mail eller internett, bare telefon, det er jo taktikk, for ventetid på telefon og alle valg er enorm!! OG du må for all del huske å trykke riktig, om du kommer fra Viasat eller Canal Digital, blir det feil, må du starte på nytt. Så kjøp aldri, og har du først kommet igjennom....SI OPP!!
Opphøyd priser i alle år uten å høyne kvaliteten på innholdet i kanalpakkene. Alt for dyrt i forhold til det som tilbys.
Hadde feil på dekoder. Etter 50 minutter i kø så kom jeg gjennom til en svenske som ikke forsto mye av det jeg prøvde å fortelle. Ble sendt videre til teknisk avdeling, nye 45 minutter å vente. Får ikke beskjed om når det er min tur, eller hvilket nummer jeg er i køen. Fikk tilsendt ny strømledning, som teknisk person mente var feil. Det var det IKKE! Ny runde frem og tilbake. Skru av og på dekoder. Trykk på ditt og datt. Anbefales ikke!!
Vi la inn nytt opplegg på hytta i april 2021. Tidligere hadde vi Viasat og var super fornøyd med dem. Avtalen vi fikk var at vi skulle betale ca. 2000 for dette. Deretter var avtalen 349 kroner hver måned. Nå har vi fått 2 regninger til på installasjon hver på ca 1500 kroner og i dag nytt gebyr på 590 i gjenåpning. Jeg slettet autogiro, men Allente har klart å legge inn ny uten min tillatelse Dette er helt crazy. Tror vi tar saken til Forbrukerrådet!