Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde feil på dekoder. Etter 50 minutter i kø så kom jeg gjennom til en svenske som ikke forsto mye av det jeg prøvde å fortelle. Ble sendt videre til teknisk avdeling, nye 45 minutter å vente. Får ikke beskjed om når det er min tur, eller hvilket nummer jeg er i køen. Fikk tilsendt ny strømledning, som teknisk person mente var feil. Det var det IKKE! Ny runde frem og tilbake. Skru av og på dekoder. Trykk på ditt og datt. Anbefales ikke!!
Vi la inn nytt opplegg på hytta i april 2021. Tidligere hadde vi Viasat og var super fornøyd med dem. Avtalen vi fikk var at vi skulle betale ca. 2000 for dette. Deretter var avtalen 349 kroner hver måned. Nå har vi fått 2 regninger til på installasjon hver på ca 1500 kroner og i dag nytt gebyr på 590 i gjenåpning. Jeg slettet autogiro, men Allente har klart å legge inn ny uten min tillatelse Dette er helt crazy. Tror vi tar saken til Forbrukerrådet!
Ringte å skulle si opp canal digital for å gå over til strim, da jeg ser det blir mye billigere (399 i mnd) inkludert HBO, TV2PLAY, Viaplay og Paramount+ pluss endel kanaler. Da skulle canal digital / allente gi meg en bedre avtale med mer streaming service (disney+ og discovery+) og kanaler for 417 kr i mnd, bare jeg bindte meg 12 mnd'er. Så fant jeg ikke par av streaming appene, ringte oppigjen til canal digital / Allente dagen etter, å da var prisen plutselig på over 700 i mnd når jeg inntil igår har betalt litt over 500 Men med Netflix og hbo blir det jo nesten 800 i mnd. Å disse samtalene ble jo tatt opp, forstår ikke at dette kan være lovlig. Nei takk!
OnePlace tuneren er makkverk, hakker og henger seg opp konstant. Null reaksjon og må bare trekke ut ledningen for å få liv i den. Sånn har den vært siden dag 1. Et stort pluss at det er trivelige folk på kundeservicen :)
Jeg avsluttet 3 års avtale og ble oppringt av en kar som tilbød 8 mnd.gratis abb. Ved å trykke ok på en SMS var avtalen godkjent. Jeg hadde fått bredbånd, og hadde selvfølgelig ikke behov for CD. Jeg sa opp avtalen etter 7 mnd. Etter en stund får jeg regning ,og ved kontakt med CD får jeg vite at ved å trykke ok hadde jeg godkjent en ny 1 års avtale. Saken har nå gått til Forliksrådet. At CD vil bruke tid og krefter for å inndrive kr. 3500 er uforståelig.
Jeg synes det er vanskelig å orientere meg når jeg stadig må på nett for å lese meg opp i manualen. Jeg har ikke skriver, så får ikke skrevet ut. Hva slags dekoder må jeg ha for å gjøre opptak?
Di nektet og hjelpe meg etter signalene datt ut! Di datt ut i mai i fjor, 2 dager etter jeg betalte. Di sa di skulle sende en mann som skulle kikke på parabolen, i og m vi flytta , dette sa vi også ifra om. Og den nye boksen, som jeg har betalt for, den virket ikke fant en på Canal digital digital ut da vi ringte ang at signalene plutselig datt ut 2 dager etter. Så da sier denne mannen at han skal selvfølgelig sende en og at han skulle ta med seg ny dekoder, i og med den gamle var defekt. Innen 2 uker skulle «reparatøren» ringe. Ingen ringte , så jeg ringer opp igjen! 4 uker senere. Og får prate med ei som sier at vi sender INGEN før du har betalt en inkasso fra april. Jeg mente at jeg har betalt , men foreslo at siden vi ikke hadde fått TV en hel måned så kunne vi vel gjøre det slik at di strøk denne. Og jeg sa og at d var ingen som sa for en måned siden at jeg ikke har betalt, ei heller fikk jeg purring! Så mailet jeg m dem frem og tilbake. Men di forstår jo ikke tydeligvis hva jeg mener. Så da ble jeg irritert og la d litt på is... og tenker at jeg får bare dobbelt betale da.... så ringer inkasso selskapet, og får igjen sjokk, for da har jeg fått inkasso for , april, juni, juli og august! Men jeg har ikke hatt signaler her på tv-en i di månedene, dessuten så sa hun ene dama jeg pratet med at di hadde sperret tv signalene frem til jeg betalte inkassoen for april. Så hvordan kan d da ha seg at jeg får inkasso for måneder Der tjenesten har blitt stoppet? Det er vel ikke lov og ta betalt for en ikke levert tjeneste! Pluss at dekoderen var defekt ! Så sitter her m 2 dekodere , der den nye kontrollen funker på den gamle dekoderen, så kan jeg se på di opptakene jeg har gjordt. D er vel også ett tegn på at dekoderen ikke var som den skulle være. Så jeg føler meg bare lurt ! Er veldig frustrerende når di ikke forstår hva jeg sier fordi alle er svenske, spurte om å snakke m noen som pratet norsk, men d fantes ikke sa dem da. Mannen min har prøvd og ringe flere ganger også. Men sier at dom inte helt forstår , forklare en gong til. Så hadde vert fint om di var mer imøtekommende og kunne norsk. Hadde blitt mindre misforståelser da. Hilsen en meget skuffet kunde