Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alle kontakter med Canal digital er mulig å oppnå med bruk av Min side.Det oppleves som kynisk useriøst når det blir behov for å avslutte et langvarig kundeforhold.Det er lagt ned mye kostbart og tidkrevende informasjon om alle utvidelser og bestillingsmuligheter som kan utføres av abonennt.Mine behov for å avslutte en kostnad som ikke lenger kan betjenes og derfor må opphøre.Ikke mulig!Alt annet bare ikke det!Hvorfor? Canal digital eller Allente burde forstå omdømmetapet som raskt vil oppstå når bedriftens dyktige medarbeidere blir misbrukt mot sine kunder på dennne måten!
Når vi skal slå på tv-en så slår veldig ofte dekoderen seg av og da må jeg trykke av og på mange ganger før det virker. Så fungerer det en stund og hvis jeg har hatt på samme kanal en time eller to og skal forsøke å bytte kanal, så virker ikke kanalvelgeren. Har prøvd å bytte batterier, men hjelper ikke. Må slå av alt og la det bli kaldt før jeg evt. kan forsøke igjen.
Har vært kunde hos CD/Allente siden september 2020. På den tiden har jeg måtte decoder, One Place hele 5 ganger og 5 juni fikk jeg min siste. Den fungerte i 3 uker så hadde jeg svart skjerm igjen. For 2 dager siden lovet kundeservice at jeg skulle få nr 6 + en montør. Montør dukker ikke opp, så nå går det mot oppsigelse
Som andre skriver her inne så har jeg de samme dårlige erfaring med det å si opp som 10 års trofast canal digital kunde,Allente som de heter nå oppfører seg som en sekt når det gjelder å komme seg ut av systemet,de er så frekke å skylde på corona og har derfor ikkke et fungerende kontaktskjema,man blir overlatt til en talefon kø og ikke ringer de tilbake om det er det du måtte ønske.I dagens marked er det så mange gode andre løsninger som er langt rimeligere og mye mer kundeorientert en Allente.
Helt siden jeg ble anbefalt å bytte til det nyeste Canal digital har kommet med. Lik som alle andre har jeg har bare opplevd negativt! Det kommer hele tiden problemer med nettverk osv. Som gjør at alt stort sett blir dårligere! Klarer ikke å se på Fotball i mer en 5-10 minutter!! Før det oppstår problemer og jeg mister signalet. Skjermen blir helt svart og kontrolleren svarer ikke. Jeg er lei av og slå av alt sammen av og på minst 1 dag hver dag! For at det I hele tatt skal bli mulig får meg. Å få med meg av det jeg ser på!! Dette her er problemer på deres ende. Og ikke min! Nettverket mitt er helt greit. Og opplever sjeldent problemer når jeg strømmer og surfer på andre ting!!
Canal Dig faller stadig ut. Dette skjer ca 2-4 ganger i uka. Og det kan ta fra 30 min til 3 døgn før vi får tv-bildet tilbake. Vi har satelitt.
Jeg får ikke kontakt på telefon. Får nummer til kontakt men der er det ingen alternativer som går på oppsigelser så dette blir vanskelig.