Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som andre skriver her inne så har jeg de samme dårlige erfaring med det å si opp som 10 års trofast canal digital kunde,Allente som de heter nå oppfører seg som en sekt når det gjelder å komme seg ut av systemet,de er så frekke å skylde på corona og har derfor ikkke et fungerende kontaktskjema,man blir overlatt til en talefon kø og ikke ringer de tilbake om det er det du måtte ønske.I dagens marked er det så mange gode andre løsninger som er langt rimeligere og mye mer kundeorientert en Allente.
Helt siden jeg ble anbefalt å bytte til det nyeste Canal digital har kommet med. Lik som alle andre har jeg har bare opplevd negativt! Det kommer hele tiden problemer med nettverk osv. Som gjør at alt stort sett blir dårligere! Klarer ikke å se på Fotball i mer en 5-10 minutter!! Før det oppstår problemer og jeg mister signalet. Skjermen blir helt svart og kontrolleren svarer ikke. Jeg er lei av og slå av alt sammen av og på minst 1 dag hver dag! For at det I hele tatt skal bli mulig får meg. Å få med meg av det jeg ser på!! Dette her er problemer på deres ende. Og ikke min! Nettverket mitt er helt greit. Og opplever sjeldent problemer når jeg strømmer og surfer på andre ting!!
Canal Dig faller stadig ut. Dette skjer ca 2-4 ganger i uka. Og det kan ta fra 30 min til 3 døgn før vi får tv-bildet tilbake. Vi har satelitt.
Jeg får ikke kontakt på telefon. Får nummer til kontakt men der er det ingen alternativer som går på oppsigelser så dette blir vanskelig.
Har hatt noen problemer med ustabilitet med CanDig før også, men ikke i nærheten av det som har vært siste tiden med sammenslåing til Allente. Grenseløst irriterende ustabilt!! Og ukesarkiv fungerer ikke lengre. Hopper inn og ut til direkte-tv, noe som er gøy når man skal hente opp fotballkamp 20min etter kampstart. Jeg blir stort sett sittende å trekke ut stikkontakt og restarte de gangene jeg skal se tv. Men mer betalt, det skal de ha. Takk for denne gang!!
er veldig fornøyd med både kundeservice og generelt TV løsningen deres (det at jeg får alle streaming abonnementene mine på en å samme plass er et stort pluss) i tilegg til billigere pris og med disse gratis mnd. TV pakkene er også affordable. alt i alt, stor fornøyd!
Når man har en parabol, bor i Sør-Norge og har fri sikt til himmelen, er signalkvaliteten perfekt. Videre er det slik at en paraboltuner gir den aller beste signalkvalitetene som er å oppdrive, siden satellitten sender HD-signalet med 4 ganger større båndbredde enn via fiber eller bakkenett. De nye tunerne til Canal Digital er ikke perfekte, men de er langt bedre enn tunerne til Telenor, Telia og de andre som leverer via bakkenettet eller fiber. Så da koker det ned til om man får det man betaler for og med 319 kroner i måneden for Norges beste billedkvalitet, er det bare velstand. I tillegg kan jeg fryse abonnementet i inntil 6 måneder hvert år uten kostnad. Jeg har selvsagt også TV-signal via fiber. Hjemme. Kunne hatt Canal Digital Parabol der også, men siden prisen på fiberen og internettpakka da dobles, går vinninga opp i spinninga.