Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice er utrolig dårlig. Lover noe på telefonen som ikke er sant og vil ikke innrømme det senere.
Har vært kunde i canal digital nå allente i hvert fall 25 år og har aldri hatt signal feil eller problemer med kundeservice. Prisen er som gjevnt over ganske lik andre leverandører.
Sendte inn angrerettskjema lenge før det var gått 14 dager både pr. post og epost, de bekrefter at dette er mottatt pr. epost, men ikke pr. post - så de kan ikke behandle dette... Anbefaler at jeg heller ringer inn for raskere behandling, og sender faktura på tjenesten ca. 14 dager etter at jeg ga beskjed om at angreretten benyttes. Sier de nå fortsatt venter på brevet med angrerettskjema.
Ustoppelig telefonterror. Har bedt fleire gonger om å ikkje bli oppringt, men uten effekt. Eg ber teletilsynet om hjelp.
Nektet å sende meg et skriftlig tilbud. Tilbød kun TV da Telenor hadde sperret for internett, i følge dem selv. Lite seriøst.
Vi har ingen mulighet til streaming på noe sted der vi har tv. Syntes derfor at tv abonnementet er dyrt.
Har informert Finanstilsynet om den rettsløse praksisen mellom Alente og Vipps der penger fra andres konto kan trekkes uten samtykke. I tillegg manglende funksjoner i bankene til å stoppe trekket. Det gjelder i både Sparebanken, og Vipps. Hvordan har Alente klart å innordne seg på en måte der kundene er helt uten rettigheter i forhold til både egen bank og Vipps. Under normale omstendigheter kunne jeg stoppet trekket, men det gikk som sagt ikke. De trakk 1330,- kr av min konto uten at jeg har bestilt noe. De har innrømmet feil, men jeg får ikke pengene tilbake. Vipps tar heller ikke ansvar. Har ringt Alente utallige ganger, men ingen penger tilbake.