Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vært kunde hos canal digital siden oppstart i 1997 ! Har også vært parabolkunde hos andre aktører siden slutten av 80-tallet ! Godt fornøyd med det meste , men kunne tenkt meg noe lavere pris for kanalpakker. . . . . - spesielt for lang fartstid 🙂
Har kun på hytten kunne vært rimeligere,og bedre kanalpakker.
Er fornøyd så lenge kan få godt tilbud. Kan jeg fortsette ned prisen jeg har hatt siste år så fortsetter jeg som kunde. Vis ikke bytter jeg til annen leverandør.
Det verste jeg har vært bort i av kundeservice. De har en egen linje for oppsigelse - her jobbes det vil jeg tro. Etter 43 min i telefonkø klarte ikke kundeservice å høre meg….de må ha gode og artige dager det de herjer med kundene slik. Uansett, kontaktskjema klarte jeg ikke finne samt ikke mulig å si opp pr e-post. Ellers må man sende epost overalt for den minste ting, men Allente nei. Her må du stå i kø på telefon HVER gang! Tips til Allente: sett inn en trykkfunksjob på Min Side der man med 2 tastetrykk kan si opp!!! " det er én oppringer før deg i kløe - din anslåtte ventetid er under 30 minutter" - får se om de har rett denne gangen, har ventet nå i 24 min🥵 Lykke til til alle nye kunder i Allente!
Dårlig app til apple tv, var veldig bra før, og det er den jeg bruker…
Kjøper du Allente fra Elkjøp har du ingen angrerett i flg Allente. Allente appen har ikke norsk undertekst. Frister med Viaplay og Hbo, men hva er vitsen uten norsk tekst. Dette gjelder Samsung tv. Dette burde kundene bli informert om. Ingen hjelp å få fra Allente. Styr unna !!!
Ikke inngå avtale med Allente. Lurer deg inn i avtaler og øker prisene. Har både canaldigital og fiber med allente. Prøver nå å si opp begge deler. igjen - og igjen.