Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna om du kan. Her lurer de deg inn på diverse avtaler, sier en ting på tlf og så får man sms om helt andre ting. Evner ikke å ordne opp, viser til «sine rutiner». Helt håpløst, velg noe annet om du ikke ønsker å bruke noen timer hver mnd på å diskutere med en vegg..
Hei Line, Så leit å høre at du opplever deg lurt av våre kundebehandlere, slik skal det selvsagt ikke være! Dersom du ble kontaktet av vår salgsavdeling på telefon, så er det slik at SMSen som du takker OK på er den skriftelige og bindende avtalen. Dersom det ble lovet noe annet muntlig enn hva som står skrevet på SMS så er dette noe vi beklager på det sterkeste for, og skal ta videre som en tilbakemelding, slik at vi unngår lignende misforståelser i fremtiden. Med vennlig hilsen, Canal Digital
Oneplace er som beskrevet på Engelsk,hører til på en plass! Nemlig museum! Kan nesten ikke se på boksen uten å bli uvell...
Heisann Trond! Dette er leit å høre, vi ønsker selvfølgelig at alle skal ha en god opplevelse av OnePlace dekodern våres. Om det er slik at du til tid opplever tekniske feil oppfordrer vi deg til å ta kontakt med våres kundeservice. Enten via telefon 91 50 60 70 eller via våres chat på canaldigital.no. Slik at vi raskt kan ta tak i problemet.
Har One Place koblet til fiber uten parabol. Opplever hakking selv om hastigheten er mer enn god nok. Plutselig stoppet alt opp. Kontaktet kundeservice og fikk hjelp,men etter en stund var det like ille. Styr unna.
Hei Birger, Så leit å høre at du opplever problemer med dekoderen din, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke dekoderen din videre. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.canaldigital.no, slik at vi kan se nærmere på dekoderen sammen. Med vennlig hilsen, Canal Digital
Ble oppringt etter å ha skaffet Altibox og fiber med tilbud om å kunne ha gratis canal digital i 6mnd + at jeg kunne fryse de siste 6mnd slik at jeg kunne bestemme meg om ett år...synes det hørt fantastisk ut (i ettertid: FOR FANTASTISK) og takket ja....og videre la selger ved sportspakken som var forlokkende når jeg ikke skulle betale noe før jeg evt bestemte meg for å fortsette om ett år. Etter å ha fått ordrebekreftelsen på mail så ser jeg at bindingstiden blir forlenget 6mnd etter 1 år...og at jeg da uansett er bundet til å betale 5000,- det påfølgende halvåret...DET SA SELGER INGEN TING OM. Slutt med kjeltringstrekene om dere vil ha kunder!!!
Hei Svein, Det var veldig leit å høre om denne opplevelsen, dette beklager vi så mye for! Det er mulig å fryse sitt abonnement i opptil 6 måneder i løpet av en 12-måneders periode, selv under bindingstiden. Dette vil medføre en forlengelse av bindingstiden med antall måneder abonnementet har vært fryst. Mer om dette kan du lese her: https://www.canaldigital.no/kundeservice/abonnement/jeg-vil-pausefryse-mitt-abonnement/. Hilsen Canal Digital
Jeg vurderte å avslutte mitt abonnement hos Canal Digital. Når jeg ringte inn for å avslutte, fikk jeg et pangtilbud som gjorde at jeg fortsatte kundeforholdet. Etter dette begynte fakturastyret. Jeg får nå fakturaer på ting jeg ikke bestilte, og fatkuraer som er langt over den summen jeg fikk før. Kundeservice evner ikke å ordne opp. De er ikke tilgjengelig, må vente 7 lange og 7 brede for å få svar. Når mann først får svar er det 1000 unnskyldninger, for så å bli kastet ut av chat eller ikke få pratet med noen som kan ta en avgjørelse. Jeg har brukt alt for mye tid på dette og ikke nok med det, idag poppet det opp to nye efakturaer i nettbank. Nå påstår de at det er ført over for mye penger tilbake til meg, men jeg har ikke fått verken beskjed om dette eller noen penger inn på konto. Dette er på grensen til svindel og det er ingen som evner å fikse opp i dette rotet. Har nå bedt om å bli oppringt, men ingen ting skjer. Her er det bare å styre unna.
Når kommer det en oppdatering på denne maskinen slik at den kan fungere ordentlig? Dette er den tregeste maskinen jeg noen gang har vært borti. Dere bør sende et brev med en beklagelse og beskjed om at det kommer en ny maskin til alle kunder. Eller tilby alle som har kjøpt denne får pengene tilbake. Fordi? Dette er bare søppel.
Hei Rune, Dette er leit, vi ønsker selvfølgelig at utstyret skal leve opp til forventningene. Vi har nylig oppdatert dekoderen, mange kjente feil skal være fikset. Om du derimot opplever problemer, ber vi deg undersøke at din OnePlace har lastet ned siste sytemoppdatering. Dette kan du lett undersøke og eventuelt oppdatere ved å gå til Meny / Instillinger / Dekoder instillinger/ Om / Systemoppdatering. Hilsen Canal Digital
Flere mnd med feil på både fakturaer og TV signaler. Må betale selvom jeg ikke har tilgang til TV signalene grunnet bindingstid. Har vært i kontakt med dem i flere mnd uten bedring . Lang ventetid på kundeservice . Og alle problemene må forklares på nytt hver gang da den ene ikke vet hva den andre sier... tragisk å bruke mange timer i tlf over mange mnd uten at ti g blir bedre . Ekstremt slitsomt og vil heller betale exstra hos konkurrent med god kundeservice. ..