Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tyskland har i mange år vært vår viktigste handelspartner. Skandaløst at det da ikke tilbys en eneste tysktalende kanal i standardutvalget. Bytt ut noen av de vulgære intetsigende amerikanske søppelkanalene med tyske sendere!
Har vært kunde hos Canal Digital siden midt på 90-tallet. Under flytting i 2016 byttet vi til GET, da dette var mer praktisk i ny bolig. Var da midtveis i en 12-måneders avtale, men satset på at han som kjøpte boligen vår kunne overta abonnementet. Han ville ikke dette, så vi ble stuck med bindingstiden. I desember prøvde vi å si opp abonnementet, men dette var enklere sagt enn gjort. Utrolig mye vanskeligere å komme fram til de som man kan si opp abonnementet enn de som tegner, pussig... Regningene bare fortsetter å dale ned, og her er det ingen som er interessert i å hjelpe. Etter mange forsøk ble omsider abonnementet vårt satt til stengingsdato 1.5. Da har vi betalt rundt 4000 kroner etter nyttår for et produkt vi sluttet å bruke i august. Haugevis av feilinformasjon og manglende lyst til å hjelpe. Styr langt unna!!!
Har nå slitt med Canal Digital i 8 uker. Har ringt Canal Digital regelmessig og hver gang er det en svenske i andre enden som gjør sitt beste for å hjelpe. Men i virkeligheten er de mer opptatt av å selge på meg gratis kampanje eller telenor 15gb til mob som "kompensasjon". Nettet mitt er utrolig ustabilt, detter ut ofte og fungerer knapt til streaming/gaming. Fikk tilsendt modem som også nå har startet å streike. Fikk tilsendt tekniker som gjorde vondt verre og her sitter jeg i 2017 med ett nett som er "av og på". Servicen i den andre enden varierer brutalt, har ringt ca. 20 ganger og fått snakket med en kompetent person 1 av disse. Styr unna Canal Digital. Aldri opplevd lignende her hvor vi bor, Trondheim. Har veldig lyst til å si noe bra, men føler meg snytt. Får overhodet ikke det jeg betaler for og må bruke mobildata de dagene jeg har hjemmekontor. Dette blir fort dyrt.
Fikk i oktober 2017 fiber fra Canal Digital. Hadde fra før av Parabol fra samme leverandør. Oppsigelse av parabol skulle visstnok skje automatisk da vi fikk installert fiber, men dette skjedde ikke. Ble trukket for parabol- abonnementet i tillegg etterpå, uten at jeg registrerte det med det samme. Fikk sagt opp det gamle abonnementet, men det var overhodet ikke mulig å få tilbake pengene for de mnd. jeg hadde betalt dobbelt opp!
Arrogante og uvitende saksbehandlere! Uhøflige! Neste gang blir det ikke CDigitali i dette huset! Det finnes andre selskaper!
Etter telefonrunder til Canal Digital kundeservice siden november på grunn av feilfaktureringer, løfter om rettelser og utsendelser av nye korrekte fakturaer, (noe som aldri skjedde), svimlende tellerskrittsummer som følge av utallige telefoner til inkompetent og rotete kundeservice (som jeg til slutt begynte å mistenke for å ha en avtale gående med Telenor om å holde kunden på tråden så lenge som mulig og få kunden til å ringe inn så ofte som mulig for å tjene penger på dem), ble jeg idag så lei at jeg sa opp etter å ha mottatt enda en forvirrende faktura og blitt beskylt for å ha forandret på abonnementspakken min selv, noe jeg aldri har gjort, men tydeligvis har Canal Digital gjort det uten å opplyse meg om det. Jeg ble ikke engang spurt om jeg ønsket forandringer. I avdelingen for oppsigelser ble jeg bedt om å ti stille og oppføre meg voksent da jeg fortalte at jeg var frustrert over at kundebehandlers opplysninger om fakturaen ikke stemte overens med fakturaavdelingens påstander. Jeg forsto fort at når man er kommet til det punktet at man vil avslutte abonnementet, later ikke engang Canal Digitals kundebehandler som om de vil imøtekomme kunden på noen som helst måte lenger. Så jeg ga opp, ba om å få oppsigelsesbekreftelsen skriftlig og bare håper (men basert på erfaringer, tror jeg ikke) at den siste lille tiden som kunde der løper uten flere problemer og håper jeg aldri mer hører fra dem.
Det er relativt dyrt. De ønsker ikke å tilrettelegge for bruk av brukt utstyr, trege til å svare. Men noen lyspunkt er det, gratis parabolhode, tidvis hyggelig kundeservice. Morsomt at Canal Digital Parabol og kabel ikke kan snakke med hverandre.