Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter telefonrunder til Canal Digital kundeservice siden november på grunn av feilfaktureringer, løfter om rettelser og utsendelser av nye korrekte fakturaer, (noe som aldri skjedde), svimlende tellerskrittsummer som følge av utallige telefoner til inkompetent og rotete kundeservice (som jeg til slutt begynte å mistenke for å ha en avtale gående med Telenor om å holde kunden på tråden så lenge som mulig og få kunden til å ringe inn så ofte som mulig for å tjene penger på dem), ble jeg idag så lei at jeg sa opp etter å ha mottatt enda en forvirrende faktura og blitt beskylt for å ha forandret på abonnementspakken min selv, noe jeg aldri har gjort, men tydeligvis har Canal Digital gjort det uten å opplyse meg om det. Jeg ble ikke engang spurt om jeg ønsket forandringer. I avdelingen for oppsigelser ble jeg bedt om å ti stille og oppføre meg voksent da jeg fortalte at jeg var frustrert over at kundebehandlers opplysninger om fakturaen ikke stemte overens med fakturaavdelingens påstander. Jeg forsto fort at når man er kommet til det punktet at man vil avslutte abonnementet, later ikke engang Canal Digitals kundebehandler som om de vil imøtekomme kunden på noen som helst måte lenger. Så jeg ga opp, ba om å få oppsigelsesbekreftelsen skriftlig og bare håper (men basert på erfaringer, tror jeg ikke) at den siste lille tiden som kunde der løper uten flere problemer og håper jeg aldri mer hører fra dem.
Det er relativt dyrt. De ønsker ikke å tilrettelegge for bruk av brukt utstyr, trege til å svare. Men noen lyspunkt er det, gratis parabolhode, tidvis hyggelig kundeservice. Morsomt at Canal Digital Parabol og kabel ikke kan snakke med hverandre.
Noen treigere og dumme saksbehandlere skal du leite lenge etter... Sa opp kundeforholdet mitt den 07.09.16 men får fremdeles regninger fra dem. Når du ringer blir du satt rundt til hele bedriften.. Og en annen ting... Kun svensker som ikke skjønner norsk?? Skal aldri mer ha noe med dem og gjøre!!! Har sikkert vært kunde i 20 år... Useriøst!
Dårlig kundeservice og håpløse å få tak i. Bedre priser til nye kunder, ikke til eksisterende
Dei lurer folk til og oppretta eit kundeforhold over salg av programvare og utstyr. I mitt tilfelle vart samtalen med seljar teken opp på band etter avtale mellom partane. Min avtale om utstyr vart ikkje levert. Eg mottok i stade utdaterte boxar og antenne eg ikkje hadde bestilt. Når eg kontakta selskapet ved motekne leveranse starta det usøriøse spelet. Dei sender stadig nye svar som ikkje vedkjenn min leveranse, med stadig nye saks.nr. Dette har pågått svert lang tid. Dei har ein strategi på kundehandsaming som omfattar att all kontakt vert sendt den som ikkje svarar på spørsmål men på noko helt anna. Ved og kontakta dei sender dei saka vidare med nytt saks.nr der ingen har ansvar for besvarelse. Slik held dei på veke og månader.
Har hatt digital i mange år på avt giro på min mann sin konto. Så døde han og kontoen sperret for alt som ikke har med begravelsen å gjøre. Fikk en sms at der kanskje ikke var penger!!!!. Alle andre firma sendte da en faktura som jeg legger inn på min konto, ikke digital. Ringte møtte en sur svenske, der var ikke mye hjelp å få, kanskje hun ikke forsto, eller ikke kunne. Ringer minst mulig 5-sifrede nr. da det med venting er dyrt. Mvh Mette
Canal Digital har rimelige priser på tjenestene de leverer. Kundeservicen er helt grei, og man får svar på det man lurer på.