Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
They arranged some deal with Elkjop to get custumers to subscribe under the pretense that they were recieving a period of the service for free. This was complete rubbish. As such I sought to cancel the subscription immediately. I returned this aggreement through Elkjop's customer service centre within their returns period agreement. This took some time and multiple visits but it was done eventually. Allente did not accept the receipt of return as evidence when I asked why they were charging me for a service I never used. Apparently there was a form that Elkjop had failed to send through to Allente. After returning to Elkjop to have that form sent through, Allente sent me an email stating that I still had an amount to pay for a subscription I had canceled months ago. There seems to be no attempts on the part of Allente to make any effort to resolve this issue in a manner that does anything less than benefit them.
Jeg sa opp abonnementet hos dere når jeg med engang jeg kjøpte en tv fra elkjøp, har gått over 7 måneder og forgje måneder sa dere det var siste regning men allikevel sender dere meg en ny faktura!!! Er så frustret... dette her ikke holdbart.
Alente var greit i begjynnelsen, På kontrakten så dette helt greit ut Men så kåm det til Streamingen og App-ene såm skulle være i Abenomanget. Alente App-en var rene DRITTEN men har den men bruker den 1 gang i skudd året. Det sto i Kontrakten att man skulle få med 4 Streamings tjenester det sto ingen ting om xstra Kostnad!!! Allente-App-en · Viaplay · HBO Max · SkyShowtime · Nordisk Film+. Tenkte dette gjikk automatiskt men der tok jeg også FEIL. · Viaplay · HBO Max · Hadde jeg inne på Boxsen fra før. Men jeg såg Fremm til og Sjekke UT - SkyShowtime og · Nordisk Film+. di to siste App-ene har jeg til dags dato enda ikke fådd sjekket ut, Å jeg har hadd Allente di siste 5 Årene, Jeg sporte på kundeservice om ikke di 4 oppnevnte streaming tjenestene ikke var i abenemanget siden det sto svart på hvitt att dem skulle følge med uten xtra kostnad Svar fra kundecervis var "Du kan legge disse til med xtra kostnad " men hva med det såm sto da jeg først valgte og kjøpe ett abenomang med allente+? " nei det fikk æ bare ett tåpelig svar tilbake, att det viste ikke hun noe omm, men hun kunne legge disse til med kostnad!!! I begjynelsen betalte jeg 600 kr I mnd for den største tv pakken. Og nå sitter jeg med regninger på godt åver 1300 kr I mnd ved å legge til noen app-er såm skulle følge med I pakken I utgangs punktet Jeg kan få mye bedre tilbud fra andre enn allente og det er ikke med noe såm helst sjulte utgjifter eller xstra kostnader!!!!!!!!! Så I morgen skal jeg ta å si opp det allente abenomanget jeg har pr dags dato Jeg synes att dere er noen useriøse levrandører av under holdning, jeg sier det bare sånn såm min opplevelse av allente er pr I dag og har vært en stund. Synes ikke a<tt andre skal gå I samme fella som meg MVH. P I J
Utrolig vansklig å komme igjenom når man ringer. Kortest tiden jeg har ventet er 47 min. Lengste er 92 min alle ganger januar 2024
Intet signal på flere kanaler. TV 2 direkte kommer ikke inn. Mistet skiskytingen.
har klaget på allente parabol i 6 mnd . kundeservise er meget dårlig.. du får en meget dårlig hjelp til og rette problemer med kanaler.det virker som de ikke er intresert i gjøre noe med mine problemer. Prise er nå dobbelt så stor som andre leverandører. Hold fingerene langt unna svenskene.
Styr unna! Utrolig vanskelig å si opp abonnement. Greide til slutt å si opp på nettsiden og fikk tilsendt en bekreftelse på mottatt oppsigelse. En kundebehandler skulle ringe meg og bekrefte oppsigelsen, det skjedde aldri. Fikk tilsendt nye faktura etter oppsigelsestiden, og måtte ringe kundeservice (mye venting). Nå vil de ikke godta den første oppsigelsen (som de har bekreftet å ha mottatt). Jeg ser at TrustPilot og facebooksiden deres er full av kommentarer fra misfornøyde kunder, og det kan jeg forstå.