Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
CD på parabol, er for sårbart med tanke på vær og vind. (Fukt i kabler og innganger på hode, snø på antenne osv) De har etterhvert en for dårlig kanalpakke og tilleggskanalene er dyre. Positivt er at det er forholdsvis enkelt / greit å få hjelp på mail og telefon.
jeg er veldig fornøyd med både tjenester og kundeservice.å bytte til ett annet selskap har aldri vært noe alternativ
Jeg har bare gode opplevelser med Canal Digital. Synes det er tøft av dem å alltid gå foran for å holde igjen urimelige prisstigning fra kanal leverandørene, slik at de andre etterpå kan hive seg på avtalene Canal Digital får på bordet.
Misfornøyd med service. Har spurt mange ganger om å få snakke med hovedansvarlig. Får til svar at DEN PERSON IKKE HAR TELEFON. Dette er skandaløst. Har ennå ikke fått dekoder på hytten til å virke. Må nok se meg om etter annen leverandør. Når dere ikke kan løse problemet sier dere at en person fra Teknisk skal ringe tilbake snarest Det HENDER ALDRI Meget misfornøyd.
Er fornøyd med kvaliteten og programutvalget. Synes dog det har blitt en smule kostbart etter hvert, da de er flinke til å sette opp prisene til seg selv.
Når jeg har hatt problemer med parabol og dekoder, har jeg altid fått god hjelp 😊👍. Og nå når vi mistet kanaler, fikk jeg gratis c more. Jeg holder meg til canal digital, sånn er det.
Jeg har alltid vært fornøyd med CD. Hyggelige folk på kundeservice. Har aldri hatt noe problemer med de. Og hvis det har vært noe galt, så har jeg fått 1.mnd. gratis abo. som plaster på såret. Det er hvordan du opptrer selv, som har mest å si for hvordan ditt forhold til CD blir. Er du sur og grinete når du tar kontakt, så vil det innvirke på ditt forhold til CD. Sånn er det hos alle leverandører av tjenester. Vær hyggelig og blid, så vil du se at ting ordner seg fort.