Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har alltid vært fornøyd med CD. Hyggelige folk på kundeservice. Har aldri hatt noe problemer med de. Og hvis det har vært noe galt, så har jeg fått 1.mnd. gratis abo. som plaster på såret. Det er hvordan du opptrer selv, som har mest å si for hvordan ditt forhold til CD blir. Er du sur og grinete når du tar kontakt, så vil det innvirke på ditt forhold til CD. Sånn er det hos alle leverandører av tjenester. Vær hyggelig og blid, så vil du se at ting ordner seg fort.
Prisene økernveien men ikke tilbudet, gått opp ganske mye siden vi skaffet oss canal digital for 3 år siden. Kunne vært bedre utvalg I leiefilmer
Kan ikkje komme på noe som er bra, var fornøyd inntil for 2 år siden, etter det bare blitt være og være. Alt kan bli bedre.
Canal Digital jobber for å begrense utgiftene til oss forbrukere. Ikke la dere bli ræ***rt av Disponere!
Selgerne lover f.eks 230 timer innspillingstid, men sier ikke at det er programmer uten HD. De fleste programmene er med HD og da blir differansen stor. Det var en viktig forutsetning for abonementet. Utstyret sluttet å virke da det kom snø.Ringer og melder om feil. De sier de sender en reklamasjon. Ingen ting skjer, ringer og ringer. Etter to uker får jeg beskjed om at reklamasjonen var skrevet feil. De sier de sender en ny reklamasjon. Venter og ringer og ringer. Etter 3 og1/2 uke ringer igjen. Sender ny reklamasjon. Etter 2 dager ringes det tilbake angående reklamasjonen. Spør da om de har fått reklamasjonsmelding tidligere. Dette blir benektet. Venter nå på montør + "defekt"utstyr. Fikk montert utstyret medio desember.Etter 4-5 uker med hakkete tv og så miste flere kanaler da blir man ikke fornøyd.
Har hatt bare godt og si om Canal Digital fram til nå, så får vi se hvordan dette blir.