Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Traff en selger som fortalte oss at vi MÅTTE ha allente for og se engelsk fotball til høsten. Hvorfor stole påen selger kan man jo tenke, men vi hadde jo ingen grunn til å tro at han løy... I ettertid ser vi at det kun var Viaplay som skulle til og det hadde vi jo allerede. Når boksen kom og ble innstallert var kvaliteten på bildet elendig. Folk som gestikulerte med hendene fikk litt mange fingre/hender og å se fotball var som å se en omgang fotball hvor alle spillere hadde fem par bein og spillte med fem fotballer. Ganske krise. IKKE GÅ FOR ALLENTE!
En kundeservice hinsides. Får ikke løst noen ting. Forskjellig svar fra forskjellige kundebehandlere. Vet tydligvis ikke hva de driver med.
Ringte de for å si opp Discovery. Dette ble ikke fjernet på neste faktura, så jeg ringte deretter igjen og de krediterte det. Fakturaen påstår de at jeg endret til Discovery+sport og de mener at jeg endret dette selv. Vil ikke anbefale Allente videre da det virker som de har null kontroll på fakturering. Det er også helt ekstremt hvor dårlig den TV-boksen man får fungerer. Ja, den ser pen ut, men det hakker hele tiden.
Fikk et tilbud i 2021 med alle canal digital og Viasats kanalene samt all sport for 752 i måneden. Har betalt mye mere en det. Jeg har fortsatt kun adgang til basis kanalene, etter at jeg gjentatte ganger har gitt beskjed. Hold dere unna.
Vært kunde hos Canal Digital i over 20 år, fornøyd med de. Synes ting ble dårligere med Aallente. Veldig trege nettsider. Det siste er at vi som har " eldre" decodere nå må kjøpe nye til mer enn kr 2000 pr stk for å kunne streame som før! Dette etter 2.5.22. Jada, kan streame via smart - tv og cromecast, for den som har det. Med andre ord, vi uten blir avskåret fra en tjeneste man har betalt for. Kundeservice kunne bare beklage, slik var det bare!! Dette er rimelig frekt! Styr unna, vi har sagt opp og kommer ikke tilbake til Allente.
Allente har sikkert lurt mange tusen kunder da de den gang inkluderte sportskanalene i familepakken uten å informere kundene. Dette resulterte at jeg ble OPS på dessverre etter 6 mnd, at prisen pr mnd ble høyere. Kontaktet Allente og de kunne bøte på såret med 6 mnd gratis tv eller pengene tilbake. Jeg valgte 6 mnd gratis tv og jeg ble fornøyd. Etter 6 mnd var over,valgte jeg å si opp abbonnementet i fordel for fiber. Det kunne ikke Allente inngå pga jeg har samtykket i 12 mnd videre abbonnement. TULL! Hvor er samtykket fra min side? Allente hevder de har hørt på opptaket der jeg samtykket. Har spurt etter lydfilen.Den får jeg ikke pga personvern og at den er slettet. (6 mnd) Vel......hvor er da bevisene? Over ett år er gått og nå går saken til forliksrådet!!! Kommer til å gønne på til siste slutt😈
Meget upresise og spekulative i kundebehandling. Hatt flere samtaler siste månedene og noen er ok andre er sleipe. Han nest siste krysset visst av på "har ombestemt seg" i en telefonsamtale som kom etter at jeg hadde fått avsluttet kundeforholdet. Samme person takket meg for langt kundeforhold. Endte opp med å sitte over en time i telefonkø med smakløs og irriterende panfløytemusikk og en faktura på 800 kr. Jeg har tidligere sagt til dem at de må endre sin måte å bygge opp kanalpakker på eller så dør kundegruppen dems ut. Svaret på det er de er fornøyd med å levere en pakke som mange mener er "lettvint". Jeg skal gjøre mitt for at Allente ikke klarer omstillingen til strømmebasert TV og vil ikke anbefale dem til noen.