Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det å få takke noen som skal hjelpe deg er bare flaks. Til slutt må du bare gi opp. Lurer på om de overlever lenge. Med den kunde behandling så er det bare å vente noe nye satellitt kanal selskap som skal overta.
Ble oppringt fra en som selger allente og det endte at han bare la på når jeg forklarte at Telia som jeg har var fantastisk bra på alle områder. :-) når jeg fortalte om den negative omtalen ble det bråstopp på han og klikk klikk der var han borte. MØKKA SELSKAP
Får ikke opp Allente app på helt ny smart tv fra Samsung? Skjerpings Allente. Dere må følge med og sørge for at dere er tilstede på de nye TV ene. Vet dere hvor mange Samsung tv som selges årlig….
Synd det ikke går an å gi null stjerner. Allente fortjener ikke noen stjerne!! De er absolutt det verste selskapet jeg har vært borti. Wizzair er jo en drøm i forhold! Elendig kvalitet på Oneplace dekoderen og sikkert verdens verste kundeservice. Ser på Allente.no at de påberoper seg kundeservice prisen,?? Det er toppen på frekkhet spør du meg, jeg spurte dem om dokumentasjon på denne prisen, de svarte med å fjerne innlegget mitt fra Facebook. Det aller verste er faktisk at de sender ut faktura i hytt å pine, jeg er sikker på at det er flere som betaler mer enn de skulle. Her må folk være obs! De fortsetter å sende ut fakturaer til meg, selv om jeg har betalt meg ut av abbonementet. Vurderer politianmeldelse faktisk.
Har siden april forsøkt flere skriftlige henvendelser, utallige minutter venting i telefon og brukt en håpløs chattetjeneste for å få sagt opp abonnement hos Allente. Så langt med nedslående resultat. Jeg finner det litt besynderlig at det ikke går an å få tilbakemelding på henvendelser som gjelder oppsigelse. Når man omsider kommer gjennom i telefonkø, er det utallige unnskyldninger på hvorfor man ikke kan nå abonnementsavdelding. Å vente i 37 minutter på tilbakemelding på chat er heller ikke tilfredsstillende. Hvorfor i all verden kan dere ikke korrespondere via e-post? Hvis noen gang kommer meg ut av dette sitter det langt inne å gå på en ny lignende avtale med Allente eller eierne Telenor og NENT (Viaplay).
Kjørte chat og telefon til kundeservice samtidig og ingen svar på chat i løpet av en time. Telefon til kundeservice ble lagt på automatisk(tenker jeg) etter ca. 30 min. Tja hva skal man si....?
Ble lovet 3 mnd gratis via tlf. Har det også på Mail men kostet 4 lapper for den gratis perioden. Og tv’en hakker og er treg. Er ikke fotball fan men vis du er det så ikke skaff deg allente for da går du glipp av noen sekunder per 20min