Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har gjort det tilnærmet umulig å avslutte abbonementet. Det går ikke an å sende mail, man kommer ikke gjennom på telefonen. De har forskjellige avdelinger som ikke kan kontakte hverandre for å si opp. Det koster penger å si opp. Chatboten deres kan ikke hjelpe med det du faktisk trenger. Det er ikke nok ansatte til å svare. Over 40 minutter anslått svartid på telefonen. Svindelselskap. De påstår de har prisvinnende kundeservice, men scorer eeeeelendig på forskjellige rangeringer.
Forferdelig!! Styr unna denne leverandøren. Appen stopper å virke, hender seg opp og man må bryte strømmen for å få kontakt igjen.😫
Er jo litt opptatt av priser. Så at deres rimeligste kanalpakke foretok en prisjustering fra kr 299,- pr mnd til kr 399,- pr mnd. Er jo klar over at priser det siste året har akselerert, men deres prisoppgang i prosent på nevnte programpakke havner på drøye 33%. Helt forferdelig. Men her er det bare å hive seg på trenden å sette opp prisen🤢🤮
99 kroner i fakturagebyr, uten hensyn til at jeg har "alltid eFaktura" på i nettbanken. Bare rot i "mine fakturaer", umulig å få oversikt.
Allente ble for kostbart til hytte TV, etter mange år måtte det avsluttes. Og da begynte problemene ! Det har vært en kamp å få avslutte abonnementet og stadige regninger strømmer inn. Ringte inn for å si opp i mai måned, koblet meg fra 1 juli som avtalt, har ikke brukt Allente siden og aldri mer ! Mange ulike saksbehandlere, ulik info og nå inkassovarsel, motbydelig selskap, fraråder å bruke Allente, veldig skuffende !
Jeg ble forklart at dette ikke ville medføre bindingstid med månedlige utgifter, bare at det reduserte salgsprisen.
Sa opp på min side, fikk epost at oppsigelsen var mottatt. Men dette var vist ikke bekreftelse på oppsigelese, kun bekreftelse på at jeg ønsket å si opp. Skulle og bli oppringt for å avklare oppsigelsen, den telefonen kom aldri, bare nye fakturaer. Håpløst system.