Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sa opp på min side, fikk epost at oppsigelsen var mottatt. Men dette var vist ikke bekreftelse på oppsigelese, kun bekreftelse på at jeg ønsket å si opp. Skulle og bli oppringt for å avklare oppsigelsen, den telefonen kom aldri, bare nye fakturaer. Håpløst system.
Ble lurt inn i en avtale gjennom Elkjøp. Har ikke fått å ta tjenesten i bruk, og venter bare til bindingstiden er over før jeg avslutter abbonementet
Lang kø i telefon og ikke mulig med min side.Ali helt ubrukelig.sett på flere folk.tjener nok. Svein
Ringte inn og forhørte om mulighet for å ha ett abonnement i omsorgsbolig. Kundebehandler satte da opp ett abonnement med 6 måneders binding uten at det ble godkjent av kunde. Nå er det ikke mulig å komme ut av avtalen, kommer ikke igjennom på kundeservice. bruker ikke abonnementet men må betale....
Elkjøp bestilte tydeligvis en pakke hos Allente. Fikk senere så en SMS der jeg måtte godkjenne min bestilling, noe jeg aldri gjorde, likevel ble Allente abonnementet bestilt og jeg ble senere fakturert. Satt så i kø en hel time hos Allente kundeservice på telefon siden chatten ikke ønsket å ta henvendelsen der. Kundebehandleren over telefon sier så at jeg har tatt i bruk TV2 Play abonnementet, noe jeg aldri gjorde, og sa at dersom jeg går ut av avtalen får jeg 1300kr i bruddgebyr. Dette oppleves som svindel fra Allente for å hente inn så mye som mulig.
Prøver å si opp abonnementet mitt, noe som viser seg å være svært vanskelig. Blir satt over til mange forskjellige personer og får beskjed om over 1t20min ventetid. De vil ikke ta i mot telefonnummeret mitt og ringe opp igjen. Har også prøvd å si opp på chat for 2 uker siden. Fikk da bekreftelse på chat om at abonnementet var sakt opp og jeg skulle få Mail med bekreftelse på dette i løpet av få dager, men den mailen kom aldri og abonnementet fortsatte.
Si opp via chat bot som ikke svarer engang. bare drøyer tiden, lurer på hva forbruker kontoret sier om disse.