Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Verste kundeservicen jeg har vært borti. Er tidligere viasat kunde, ble nødt til å gjennomføre plattformbytte. Ble forsikret om at bytte skulle skje automatisk, samt betalingsavtalen jeg hadde med viasat. Har betalt dobbelt i flere måneder. Når jeg tar dette opp med kunderservice ligger skylden hos meg, og de er ikke villige til å rydde opp, kompensere for dobbelt utlegg. Rart, når jeg spesifikt IKKE ble bedt om å foreta meg noe. Går videre med dette, hjelper ikke at kundebehandleren var frekk og lite samarbeidsvillig i tillegg.
Stadig svart skjerm, chromecast hakker i motsetning til annen chromecast i nærheten, appen burde vært mer brukervennlig, filmer i ukesarkiv er delvis ikke tekstet…
Har vært i kontakt med Allente om at deres app ikke er mulig å laste ned til Samsung TV modell Frame. De skylder på Samsung og overlater til meg som abonnent å skulle ta dialogen med Samsung. Skulle tro at det var i Allente sin interesse å være tilgjengelig på de nyeste apparatene.... Hadde det ikke vært for at vi har satelittløsning på hytta så hadde vi kutta Allente tvert.
Canal Digital/Allente har et godt TV-tilbud men uryddig oppsigelsesprosess. Det er svært vanskelig å få sagt opp på en ryddig og oversiktlig måte. Den ene kundeservicemedarbeideren sier at alt er i orden og alt er betalt og oppsigelsen er mottatt hos dem. Mail kommer fra Canal Digital/Allente som bekrefter oppsigelse. Så kommer det i nettbanken igjen ny automatisert og feilaktigt betalingskrav. Ny kundeservicemedarbeider sier så at det ikke er registrert at alt er betalt, men han ser etterhvert at alt er i orden. Han sier at man i nettbanken kan si opp avtalen om fast abonnement, men dette er ikke mulig i følge banken. Det virker svært rotete, når en er i kontakt med selskapet - jeg er alltid, gitt mine erfaringer til nå, usikker på om det jeg er blitt fortalt i samtale faktisk er registrert i systemene deres. Det er heller ikke noen god opplevelse å måtte stå 30 minutter i telefonkø for å få løst sakene hos dem.
Selskapet har påført meg ca kr 5000 i kostnader ifm paraboljusteringer. Ingen vil ta ansvar - alle lover- ingen gjør noe. Nå tar jeg saken til Forliksrådet.
Verdens hyggeligste selger som tilbyr deg 4mnd gratis full pakke. Men regningene strømmer på, som om bindingen bare gjelder oss kunder. Skal tilbake til Telia ved første veikryss.
Jeg ringte for å si opp kundeforhold, men fikk snakket med en sleip selger som lovet meg gratis 6 måneder abonnent uten bindingstid bare for å se om jeg ville ombestemme meg, jeg tok kontakt måned før 6mnd for å si opp men da sa dem at jeg har 12mnd bindingstid og jeg må betale 80% av bindingstiden, dette var i november 2021, nå får jeg fortsatt faktura for tjenester over 1000 kroner fra dem, lite om svar og vanskelig å få tak der.