Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bilde forsvinner ,og låser seg ,må ta strømmen ,og da begynner den på bytt å søke .
OnePlace dekoderen er bare dritt. MÅ oppgradere forsterkeren for filmleie og ukesarkiv. STYR UNNA. Dessuten har de svensker som ikke forstår vanlig NORSK.
Oneplace dekoder fungerer ikke like bra som eldre modeller. Flere jeg kjenner får fryst bilde på skjermen samt uklare bilder. Plutselig så blir kanalskifte tregt og feilmelding med parabol kommer opp. Bilde dukker deretter opp etter en stund venting.Feilen kunne enkelt vært formidlet med en avviksmelding utfylt direkte til Allente. I steden må man bruke lang tid på å få hjelp på telefon (hvis de svarer).
Fikk tilbud om et rimelig 1års abonnement mens jeg hadde binding på TeWe i samme periode. Veldig takknemlig for hjelpa jeg fikk, for ny dekoder og for god kundebehandling. Har vært i kontakt med Allente flere ganger og har enda ikke opplevd noe negativt..
Ringte for å avslutte mitt abonnement hos Allente slik at jeg kunne ha tilgang til TV helt til jeg skulle flytte ut fra aktuelle plassen. Ble da anbefalt å fryse abonnementet i og med at jeg kanskje trengte i senere periode. Forsikret meg da om at det ikke ville koste noe som helst og ble anbefalt av kundeservice dette og ville slippe å betale hvis det ble oppsigelse, hørte for godt ut til og være sant tenkte jeg. Det var det!!! Etter 6mnd kom første faktura. Ringte da inn og forklarte dette til faktura avd. Den hyggelige damen var veldig forståelig og mente det var rett at jeg ikke burde betale for oppsigelsen, men at hun måtte sette meg over til en annen avdeling for at de kunne avslutte mitt abonnement med en gang siden jeg var blitt feil informert. Slik har det ikke gått. Nå som ikke jeg trenger tv må jeg betale for en oppsigelse jeg kunne betalt for samtidig som jeg hadde brukt TVen. Det som er sikkert og vist er at jeg aldri kommer til og være kunde hos Allente igjen noen gang, den broen har de klart å brenne! Nå blir det å betale ferdig og rett til annet tv abonnement om 3mnder når overtagelse av hus skjer.
Styr unna - dette blir dyrere enn du tror. Jeg tegner av prinsipp ikke abonnement på noe som har bindingstid, men nå viser det seg at det er bindingstid allikevel. I likhet med de fleste andre orker jeg ikke ta kampen. Da jeg skulle si opp (inovember 2021) var det kun mulig å gjøre dette pr. telefon eller (hold deg fast:) brev. Da jeg ikke gadd å vente 20 minutter i telefonkø, valgte jeg å sende brev. Dette brevet fikk jeg jeg aldri noe svar på (jeg ba selvfølgelig å få svar pr. brev), og jeg ventet på sluttregning i stedet for den vanlige. Den kom aldri, i stedet stengte de abonnementet mitt, noe jeg ikke merket engang, og nå skal de ha 590 kroner, ikke for å åpne det igjen, men i avstengningsgebyr. Her er det bare å betale…
Har prøvd flere ganger med kundeservice uten hell. Det er bruddstykker på sendinger, og kvaliteten er til tider nede i 10hz. Nå er det nok, betaler for noe Allente ikke leverer.