Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oppringt og lovet to gratismnd. pga. flytting. Fakturaene kom de, og ingen ville vedkjenne seg løftet, fordi det ikke "stod noe sted". Nei, kan du skjønne hvorfor "det ikke stod noe sted", når tilbudet og løftet ble gjort muntlig. Pr. telefon!
Dårlig bilde, spes på Tv2 og TvN, lyd og bilde ikke synkront og vaskelig å få hjelp...
Har hatt 3 stk. HD 2850 st dekodere som fra starten av har til stadighet slått seg av og låst seg. Men problemet er strømmetjenesten. Etter kontakt med kundeservice så lovet dei å fikse strømme tjenesten men etter en uke og ny oppringing så får en til svar at de ikke kan fikse problemet hos allente lenger og siden feilen ikke er hos dekoderen så får en ikke ny gratis. En har ikke mulighet å klage da kundetjenesten har fått beskjed fra ledelsen. Dette medfører at jeg må kjøpe 3 stk nye dekodere pga. Allente ikke støtter dei gamle lenger, men dei som starter nytt abm. får dei gratis. Dette er en forretningsmodel som ikke setter pris på langtidskunder. Etter min mening så skulle Allente tilby gratis oppgradering av dekoder når de ikke kan levere tjenesten som lovet lenger på den gamle dekoderen pga manglende oppgradering. Dette at kunden skal belastes for alt og at langtidskunder ikke blir kreditert noe annet en å bli belastet økonomisk er en artig måte å sette pris på kunder, og ikke det er ikke slik dei fremstiller seg selv i media . Kjøpte også ny Samsung 2021 tv er da kundeservice anbefalte apper, men i ettertid så viser det seg at Samsung har sagt opp avtalen om Allente appen for tv er 2021 og nyere. Allente er lite kundevennlig for langtidkunder, langtidskunder skal krediteres ikke bli mere økonomis belastet enn nye kunder. Det er heller ikke lenger mulig å kjøpe dekodere som er godkjente en fra Allente. Og når du køper dekoder så er det automatisk din eiendom slik at det er du som har ansvaret for oppgradering når for. eks. Allente ikke vil støtte den gamle lenger. Hadde bedre erfaring når det var Canal Digital
Forferdelig forhold etter Canal Digital sammenslåing og kommer ikke frem til Service avd.
Ingenting funker som det skal, betaler mye mer en forrige leverandør , filmer henger seg, programer som vi skulle få i pakke plutselig forsvant og må betale på nytt igjen . Helt ubrukelig !
Sliter fortsatt med software feil i one place dekoderen til allente. Dekoder kan slå seg selv av og på, kan låse seg på kanal bytte, opptak blir mislykket, opptak blir ødelagt av store piksler og den mottar ikke oppdateringer via parabol. Siden jeg ønsker skriftlig kommunikasjon pga at de går tilbake på muntlig avtaler blir det utrolig vanskelig å forholde seg til de. Kundeservice vil av en eller annen grunn ikke svare på mine spørsmål. De skylder på at dette kan kun teknisk svare på, og det via telefon... Mitt råd til dere som leser dette: Styr unna allente
Allente og Canal Digital er vel ok. Men dekoderboksen med opptak er jo helt ræva. Mister jo signalene hele tiden og harddisken henger seg stadig vekk . Har også to dekodere til av den hvite typen med tv tilkoblet og der er det aldri noe problemer med signalene ,bruker jo samme parabol på alle tre .Men det er kun den nye boksen one p. Som krøller og ikke finner signalene ? Kundeservicen elendig .har ringt og fortalt de dette og at jeg ønsker å bytte boks og hardisk ,men dette ønsker de jo ikke bare gjør sånn og slik svada svar hele tiden. Ikke fornøyd. De bør iallefall stole på hva kunden sier og sende en ny boks.