Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle få tekniker til å komme og fikse oppkoblingen til kabel tv, da jeg hadde forsøkt flere muligheter selv, uten å lykkes. Han ringte meg og veiledet meg over telefon. Da vi kom til punktet om kanalinnstillinger, sa han, at det nå kanalene stille seg inn automatisk. Jeg ville få beskjed på skjermen, når dette var gjort. Han avsluttet dermed samtalen, og oppdraget ble registrert som fullført. Ingen kanaler kom, og da jeg ringte kundeservice for å få en ny tekniker, kunne de tidligst sende en på mandag. I dag er det onsdag. Nå har jeg imidlertid lært. Kommer ikke til å godta brukerveiledning over telefon neste gang.
Veldig fornøyd med både kundeservice å tv pakkene å den nye dekoderen er helt fantastisk.
Jeg har hatt Canada digital i flere år, å da oneplqce kom ut tenkte jeg at tiden var inne for å bytte inn den gamle hvite dekoderen.. Første årene virket dekoderen fint, men ettersom tiden gikk, begynte problemene å dukke opp... Så pr idag, kan jeg ikke lenger starte episoder eller filmer ifra start, for da plutselig kutter den og går til Live tv, uten mulighet for å gå tilbake til filmen jeg så på.. Cromecast funker ikke lenger, bilder fryser å sender ikke lyd lenger, som igjen lar meg sitte igjen uten mulighet til å spille musikk eller annen media ifra mobil/nettbrett... Har hvert i kontakt med kundeservice, men har ennå ikke kommet frem til en løsning, snakket med Samsung siden jeg har en Samsung tlf, å tenkte det kunne være der problemet lå, men ingen hjelp å få der heller.. Så da står en der.. For en tid tilbake måtte jeg slette absolutt alt innhold på harddisken, å etter drt fikk jeg ikke brukt opptak lenger, heller ikke spole tilbake... Begynner å bli lei
Jeg har vært kunde nå i mange år hos CD. Har egentlig vært godt fornøyd med dem. Men nå etter at jeg fikk den One Place dekoderen har det ikke vært annet enn problemer. Den nekter å koble til nettet vårt og boksen er så ustabil at man aldri vet om den fungerer eller ikke. Det kan funke bra i noen dager også er helvetet igang igjen. Ut med alle ledninger, restarte ruter og boksen. Skru på igjen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har gjort dette nå. Enten så funker det eller det gjør ikke det uansett hvor mange ganger jeg skrur av og på. Nå igår kveld og idag funker den ikke i det hele tatt. Jeg har til og med fått en ‘ny’ boks. Den var bare puttet i en eske og polstret. Uten plastikk rundt eller med fjernkontroll og original boks. Så jeg har vel fått en brukt en som noen andre har klaget på. Så nå gidder jeg ikke mer og kommer til å si opp. Heldigvis finnes det andre bedre løsninger:))
Skulle tro vi var i en moderne verden, med kjappe og brukervennlige enheter og programmer. Det er ikke mulig med oneplace opptakeren vår å spille inn, samtidig som man ser på en annen kanal. Da må man i følge kundeservice ha to paraboler koblet til. Du tenker kanskje hvorfor man vil ha opptak når det finnes ukesarkiv, men det er ofte det ikke går an å spille av episoder i ukesarkiv. For å komme til tv guide må man først trykke inn på menyen, og så velge TV-guide. Men oppsettet i TV-guiden er elendig. Samt at dekoderen er treig fordi fjernkontrollen bruker Bluetooth som gir et delay. Oppsettet av dekoderen var også håpløs. Var faktisk umulig å få koblet til kablet nett. Vi har 2 dekodere. De klarte ikke å koble seg til internett ved bruk av kabel. Så måtte bruke wifi. Eneste positive er at man kan se på mange enheter samtidig på casting, mobil og pc.
Fikk installert ny tv- løsning fra annet selskap i dag, og ringte da Canal Digital for å si opp. Fikk da høre at det var en måneds oppsigelse, og at vi må betale fra 11. august til 1.oktober! Var sannelig ikke klar over at slike tjenester hadde oppsigelsestid! Har i tillegg internett fra Canal Digital, og det er utrolig dårlig- kommer og går, og er svært tregt.
Vi har vært Canal digital kunder i mange år. Etter at Canal digital ble Allente begynte elendigheten. Signaler som forsvant hele tiden. Boks som skrur seg av hele tiden. One place dekoderen finner ingen signal. Ukjent står det på hdmi inngangene. 5-6 ganger har vi tatt kontakt og ingenting skjer!!😩 mest elendige kundeservice kontakt vi noen gang har hatt. Tydelig at det er helt andre kundebehandlere nå. Får ikke snakke med teknisk avdeling. Tidligere med Canal digital fikk vi alltid hjelp på timen eller i hvertfall dagen. Nå må det behandles og godkjennes før vi får ny boks. Men nå er det nok!! Vi bytter!!🥵😡