Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skriver på vegne av min stemor : Verre kundeservice, mindre serviceinnstilte kundebehandlere og opphissede selgere har jeg aldri vært borti. Å heve stemmen til oss og skjelle oss ut når vi sier opp abonnementet er den minst hyggeligste måten man tar farvel med et selskap på. Rot fra ende til annen. Bytt til STRIM.NO - Allente er et firma man skal holde seg LANGT unna.
Ble oppringt og tilbydd 1 år gratis. Jeg bruker Telenor fiber, trengte IKKE denne tjenesten. Men han som ringte meg sa den ble sakt opp av seg selv og var gratis ett år. Etter 8 mnd blir jeg fakturert, jeg sender Mail med klage, ingen svar. Sier opp abonnement, blir ringt opp, jeg forklarer saken og ber di høre på lydopptaket som ble gjort, disse er sletter etter 6 mnd så vi kan dessverre ikke hjelpe deg. Jeg må nå betale 438,-kr til min oppsigelse avsluttes om et år:(
Holder ikke avtale som ble gitt ved selger , dette er dårlig og elendig service fra Alente og har snakket med flere som sier Alente ikke er samme som Canal Digital . De er fraværende når man tar opp avtale som vi ble enige om og nevner at de må bestille lydlogg og dette tar lang tid . Så her er det bare å holde seg langt borte fra Alente i fremtiden .
vil bare si at bedre løsning enn allente finnes ikke . jeg har nett fra telenor og streamer allente via apple tv i kino i garasjen min . nyeste apple tv støtter alle nye lydformater inkludert atmos og 4k. koblet fra antenne ute og bruker nyeste oneplace inne i huset hvor alt går som smurt . alle har alltid så lett for å hogge hodet av bare de opplever en feil og ikke ser løsninger i det de har . 798 i mnd med viaplay total + paramount+ og tv2 play er heller ikke skremmende .
Vi har oppgradert internett pakken og skal ha mer enn nok internett og hastighet for husstanden. Tv-bildet "henger seg", TV-signal forsvinner nettet tåler ikke at vi er flere tilkoblet samtidig.
Har en Oneplace dekoder som aldri fungerer som den skal. Nettet funker aldri når man skal se på noe, og hele driten stopper bare til tider
Betalt samme faktura 2 ganger, og allente klarer ikke å finne ut hvor den første innbetalinga har tatt veien (betalt fra min side så ikke tastefeil). De på kundeservice høres hyggelig nok ut, men de sier nok det de er instruert til å si. Har brukt flere timer siste uke på å finne ut av svindelen. Dessuten er leveransen ustabil (parabol)STYR UNNA.