Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
la meg lære dere alle sammen der ute en liten ting, hvis dem ikke leverer det dem lover dere, bare ring og si opp, du blir satt videre til AC som er en oppsigelse avd. dem vil gi dere minimum 6 mnd gratis( merk da jeg jobbet der), sier dere nei blir dere ringt opp av en av deres sammarbeidspartnere som tilbyr 10 mnd gratis
Ble ringt opp av en svensk telefonselger som kom med et tilbud om å samle alle mine streamingtjenester på et sted. Han ga meg et tilbud som jeg mente var veldig bra, nesten for bra. Jeg spurte selger flere ganger hva som var "catchen" med dette abonnementet, da det mer enn halverte utgiftene mine som jeg har per dags dato med streamingtjenester. Det var ingen sa han, jeg spesifiserte alle tjeneste jeg bruker til han flere ganger, og spurte spesifikt om denne prisen han ga meg ville dekke alle disse. Det sa han ja til flere ganger. Han hadde att på til som mål å bli den ærligste selger i msrkedet ano 2023 ble nevnt i samtalen. Jeg sa ja til pakken og var fornøyd med handelen. Så viser det seg når jeg laster ned appen at 4/7 av de spesifikt nevnte tjeneste jeg bruker ikke engang finnes i appen?! De har dem ikke engang! Er det mulig å lyve kunden så rett opp i ansiktet.... Styr unna.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår selger. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Som kunde hos Allente tilbyr vi flere av de større strømmetjenestene i ett abonnement, som Viaplay, TV2 Play og HBO. Disse må imidlertid aktiveres i tillegg til Allente appen, vi hjelper deg gjerne med dette. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Opprinnelig Canal Digital. Selskapet var på vei i riktig retning, god dekoder og nettløsning som var relativt ryddig, stabil og hadde et godt utvalg av muligheter for tilpassinger osv. Et par måneder etter at det ble Allente var plutselig ikke den 6 måneder gamle dekoderen støttet lenger. Streamingappene sluttet å fungere. Canal Digital-nettløsningen blir erstattet av noe som ser ut til å være bygget fra bunnen av igjen, så vi er tilbake på 0. -Søkealgoritmene er svært dårlige. -Mye innhold ligger dobbelt/trippelt hvor en versjon gjerne er gratis men en annen må du betale for (bevist?) -Avspilleren er ustabil. Om du ser direkte-TV kan den finne på å bytte kanal eller rett og slett krasje om du trykker pause. -Det er ikke lenger mulig å tvangsstyre kvaliteten for å tilpasse seg dårlig nettkapasitet eller mobilbredbånd. Så da sitter vi igjen med en dekoder som ikke støttes og en nettløsning som ikke fungerer. Selskapet har forøvrig forskjellige prinsipper for deg og meg, for selv om det fint er mulig å inngå en avtale over telefon, så må oppsigelsen være skriftlig. Dette selskapet er på full vei ned og vil være kjøpt opp eller konkurs iløpet av 12 måneder.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Etter lang venting kommer du til en kundebehandler. Ikke bare klarer de ikke å løse det tekniske problemet. De mørklegger alle kanaler! Altså har du nå et større problem enn før henvendelsen. Så går de hjem for kvelden! De er klar over at problemet ikke er løst, men det er du som pasient som må ta kontakt neste dag. Dette har gjentatt seg i tre dager. Har snakket med 5 forskjellige hjelpepleiere. Alle må sette seg inn i saken på nytt for deretter å foreslå samme nyttesløse tiltak. Ikke får du snakke med noen andre. Her er det tette skott mellom pleierne og teamlederne deres. Sjefene skal ikke brys. Toppen ble nådd da jeg skulle settes over til den tekniske avd. med størst(!!!) kompetanse. Etter 1 time ga jeg opp. I neste samtale med en pleier fikk jeg opplyst at denne avd. ikke tok telefonen. Alt dette i tillegg til bytte av satelitt og avtaler som ikke stemmer med hva som avtales på telefon.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Opplever til stadighet at programmer ikke blir tatt opp til slutt. Må ofte restarte tuneren nå den slutter å virke.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Heldige dåkke som har en montør som heter (anonymisert), han bor på (anonymisert) koselig og servicminded mann ska dåkke leida lenge etter. Håper han blir lenge i firmaet. Har bare alt godt å gi , og håper dere beholde han lenge. Beste hilsen (anonymisert) setter pris på om dere gir han tilbakemelding og ei stjerna i boka🥰
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd, og takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. Vi skulle veldig gjerne gitt din tilbakemelding direkte til montøren, men siden denne omtalen er offentlig er personinformasjon anonymisert. Hvis du kontakter vår kundeservice på telefon 915 06070 vil vi absolutt gi tilbakemeldingen videre. Med vennlig hilsen, Allente
Jeg har vært kunde av Canal Digital, nå heter det Allente, i mange år, kanskje 20 eller mer. Da jeg fikk høyhastighetsbredbånd av Telenor for litt over 1 år siden, abonnerte jeg på Telenors T-We. Jeg hadde ikke lenger behov for TV fra parabol. Jeg ringte Allente for å si opp abonnementet, men kundeservice påsto at Allente kunne tilby en del i tillegg til hva Telenor T-We ga meg av tjenester. Dessverre stolte jeg på Allente og jeg abonnerte på bredbånd TV med bindingstid 1 år. Jeg hadde ingen fordeler av å fortsette med Allente. Tre måneder før bindingstiden var over, sendte jeg med Posten en oppsigelse til Allente. Tre måneder i forveien var mer enn nok, siden vanlig oppsigelsestid er 6 uker. Men Allente sendte meg en faktura utenom bindingstiden, gyldig for januar 2023, med betalingsfrist 15. desember. Jeg ringte Allente og jeg innvilget at samtalen kunne tås opp. Jeg klaget på fakturaen og gjorde oppmerksom på at jeg hadde sendt inn en skriftlig oppsigelse datert den 27. september. Kundeservice satte meg over til vedkommende som håndterte oppsigelser. Jeg gjentok at jeg hadde sagt opp den 27. september. Så trodde jeg at saken var oppklart, men utrolig nok fikk jeg en melding etterpå at min oppsigelse var registret med virkning av 12. desember og at abonnementet løp inntil 1. februar 2023. Uansett hva jeg skriver og hva jeg legger ved av dokumentasjon, inkludert at jeg har returnert Allentes dekoder, får jeg «god dag mann, økseskaft» som svar fra Allente. Allente skriver tilbake at siden jeg sendte oppsigelsen med posten, tar det mye lengre tid enn vanlig å registrer oppsigelsen (3 - tre - måneder er altså ikke nok tid til at Allente greier å registrer oppsigelsen 😢). Jet må betale fakturaen på 399 kroner og så — når Allente endelig finner min oppsigelse som de har rotet til — da får jeg pengene tilbakebetalt. Utrolig, men dessverre sann.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente