Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter lang venting kommer du til en kundebehandler. Ikke bare klarer de ikke å løse det tekniske problemet. De mørklegger alle kanaler! Altså har du nå et større problem enn før henvendelsen. Så går de hjem for kvelden! De er klar over at problemet ikke er løst, men det er du som pasient som må ta kontakt neste dag. Dette har gjentatt seg i tre dager. Har snakket med 5 forskjellige hjelpepleiere. Alle må sette seg inn i saken på nytt for deretter å foreslå samme nyttesløse tiltak. Ikke får du snakke med noen andre. Her er det tette skott mellom pleierne og teamlederne deres. Sjefene skal ikke brys. Toppen ble nådd da jeg skulle settes over til den tekniske avd. med størst(!!!) kompetanse. Etter 1 time ga jeg opp. I neste samtale med en pleier fikk jeg opplyst at denne avd. ikke tok telefonen. Alt dette i tillegg til bytte av satelitt og avtaler som ikke stemmer med hva som avtales på telefon.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Opplever til stadighet at programmer ikke blir tatt opp til slutt. Må ofte restarte tuneren nå den slutter å virke.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Heldige dåkke som har en montør som heter (anonymisert), han bor på (anonymisert) koselig og servicminded mann ska dåkke leida lenge etter. Håper han blir lenge i firmaet. Har bare alt godt å gi , og håper dere beholde han lenge. Beste hilsen (anonymisert) setter pris på om dere gir han tilbakemelding og ei stjerna i boka🥰
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd, og takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. Vi skulle veldig gjerne gitt din tilbakemelding direkte til montøren, men siden denne omtalen er offentlig er personinformasjon anonymisert. Hvis du kontakter vår kundeservice på telefon 915 06070 vil vi absolutt gi tilbakemeldingen videre. Med vennlig hilsen, Allente
Jeg har vært kunde av Canal Digital, nå heter det Allente, i mange år, kanskje 20 eller mer. Da jeg fikk høyhastighetsbredbånd av Telenor for litt over 1 år siden, abonnerte jeg på Telenors T-We. Jeg hadde ikke lenger behov for TV fra parabol. Jeg ringte Allente for å si opp abonnementet, men kundeservice påsto at Allente kunne tilby en del i tillegg til hva Telenor T-We ga meg av tjenester. Dessverre stolte jeg på Allente og jeg abonnerte på bredbånd TV med bindingstid 1 år. Jeg hadde ingen fordeler av å fortsette med Allente. Tre måneder før bindingstiden var over, sendte jeg med Posten en oppsigelse til Allente. Tre måneder i forveien var mer enn nok, siden vanlig oppsigelsestid er 6 uker. Men Allente sendte meg en faktura utenom bindingstiden, gyldig for januar 2023, med betalingsfrist 15. desember. Jeg ringte Allente og jeg innvilget at samtalen kunne tås opp. Jeg klaget på fakturaen og gjorde oppmerksom på at jeg hadde sendt inn en skriftlig oppsigelse datert den 27. september. Kundeservice satte meg over til vedkommende som håndterte oppsigelser. Jeg gjentok at jeg hadde sagt opp den 27. september. Så trodde jeg at saken var oppklart, men utrolig nok fikk jeg en melding etterpå at min oppsigelse var registret med virkning av 12. desember og at abonnementet løp inntil 1. februar 2023. Uansett hva jeg skriver og hva jeg legger ved av dokumentasjon, inkludert at jeg har returnert Allentes dekoder, får jeg «god dag mann, økseskaft» som svar fra Allente. Allente skriver tilbake at siden jeg sendte oppsigelsen med posten, tar det mye lengre tid enn vanlig å registrer oppsigelsen (3 - tre - måneder er altså ikke nok tid til at Allente greier å registrer oppsigelsen 😢). Jet må betale fakturaen på 399 kroner og så — når Allente endelig finner min oppsigelse som de har rotet til — da får jeg pengene tilbakebetalt. Utrolig, men dessverre sann.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Jeg mistet tv signalet i feb-mars2022 Bestilte montør som ikke kom. Sa opp abo….og nå etter ett år kommer det krav om 579 kr mnd. Bruker kun iPod,og strømmetjenester. Men de skal ha PENGER for hva ? Hvorfor,og med hvilken RETT ? Kaster dere over folk som gribber, i håp om at jeg vil gi opp ?!! Lykke til ! Og god hjul !
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Umulig å få kontakt pr mail eller mobil tlf. Venter i timevis med ventemusikk, selv om den jeg kontakter lover å ordne opp og gi meg tilbakemelding. Har nå kastet bort mnd abonnement i et år!!!
Hei, Beklager så mye for ventetiden på telefon/chat, vi har hatt litt ekstra pågang i det siste men nå skal det være bra igjen. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, om du fortsatt trenger hjelp eller lurer på noe. Med vennlig hilsen, Allente
Gledet meg stort til jeg skulle få den nye super boks,for bare kr 3000 plus opptaks dingser til 1000kr ekstra. Fulstendig ubrukbar,blir bare dårligre for hver gang jeg kjøper nye bokser. Nye Chrome cast med fjernkontroll,er vil jeg påstå dobbelt så bra,mye raskere og en fjernkontroll som er for dagen brukere. Jeg har hatt og har alt av utstyr oppigjennom åra fra canal digital.Så jeg påstår at jeg er ekspert på bruker opplevelser og bruk av dette skammens utstyr! Kjøp Apple tv! Uten tvil.Gjerne ny tv med begge typer smart funksjoner.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente