Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har søkt opp og ned på hjemmesidene, men finner ikke noen måte å kontakte dem uten å betale for det. Jeg har tegnet abonnement, men får beskjed om NRK (som jeg betaler dyrt for over skatteseddelen enten jeg vil eller ikke) ikke inngår!
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Fungerer ikke med Samsung The Frame tv. Elendig kundeservice. Har brukt timesvis på tlf for å prøve og finne feilen. Allente har lansert en beta-versjon av appen fikk vi vite til slutt, og som ikke korresponderer med Samsung.
Allente app henger seg opp hele tiden . Alle de andre jeg har Tv2/viaplay/ netflix... åpner seg med engang .
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med Allente appen, beklager så mye for denne opplevelsen! Du kan prøve å avinstallere og installere Allente appen på nytt. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Appen deres tror jeg må være den dårligste på markedet. Det er faktisk så gale at jeg ga opp etter en dag og ser kun tv gjennom appene til de respektive tilbyderene, da Allente ikke klarer å integrere disse i sin app på noe vis. Sammenlagt så virker det som noen har snekret sammen dette firmaet i en fei....litt som første websiden til et firma, som egentlig ikke hjelper kunden med noe som helst😶 litt som websiden deres 🙄
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med Allente appen. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
la meg lære dere alle sammen der ute en liten ting, hvis dem ikke leverer det dem lover dere, bare ring og si opp, du blir satt videre til AC som er en oppsigelse avd. dem vil gi dere minimum 6 mnd gratis( merk da jeg jobbet der), sier dere nei blir dere ringt opp av en av deres sammarbeidspartnere som tilbyr 10 mnd gratis
Ble ringt opp av en svensk telefonselger som kom med et tilbud om å samle alle mine streamingtjenester på et sted. Han ga meg et tilbud som jeg mente var veldig bra, nesten for bra. Jeg spurte selger flere ganger hva som var "catchen" med dette abonnementet, da det mer enn halverte utgiftene mine som jeg har per dags dato med streamingtjenester. Det var ingen sa han, jeg spesifiserte alle tjeneste jeg bruker til han flere ganger, og spurte spesifikt om denne prisen han ga meg ville dekke alle disse. Det sa han ja til flere ganger. Han hadde att på til som mål å bli den ærligste selger i msrkedet ano 2023 ble nevnt i samtalen. Jeg sa ja til pakken og var fornøyd med handelen. Så viser det seg når jeg laster ned appen at 4/7 av de spesifikt nevnte tjeneste jeg bruker ikke engang finnes i appen?! De har dem ikke engang! Er det mulig å lyve kunden så rett opp i ansiktet.... Styr unna.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår selger. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Som kunde hos Allente tilbyr vi flere av de større strømmetjenestene i ett abonnement, som Viaplay, TV2 Play og HBO. Disse må imidlertid aktiveres i tillegg til Allente appen, vi hjelper deg gjerne med dette. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Opprinnelig Canal Digital. Selskapet var på vei i riktig retning, god dekoder og nettløsning som var relativt ryddig, stabil og hadde et godt utvalg av muligheter for tilpassinger osv. Et par måneder etter at det ble Allente var plutselig ikke den 6 måneder gamle dekoderen støttet lenger. Streamingappene sluttet å fungere. Canal Digital-nettløsningen blir erstattet av noe som ser ut til å være bygget fra bunnen av igjen, så vi er tilbake på 0. -Søkealgoritmene er svært dårlige. -Mye innhold ligger dobbelt/trippelt hvor en versjon gjerne er gratis men en annen må du betale for (bevist?) -Avspilleren er ustabil. Om du ser direkte-TV kan den finne på å bytte kanal eller rett og slett krasje om du trykker pause. -Det er ikke lenger mulig å tvangsstyre kvaliteten for å tilpasse seg dårlig nettkapasitet eller mobilbredbånd. Så da sitter vi igjen med en dekoder som ikke støttes og en nettløsning som ikke fungerer. Selskapet har forøvrig forskjellige prinsipper for deg og meg, for selv om det fint er mulig å inngå en avtale over telefon, så må oppsigelsen være skriftlig. Dette selskapet er på full vei ned og vil være kjøpt opp eller konkurs iløpet av 12 måneder.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente