Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Teknisk kvalitet bra, men saken mot Discovery er meget negativ. Som kunde i snart 20 år drar dette ned...
Ikke fornøyd med kanal tullet, hvis dette varer mye lengre går vel alle for en annen løsning enn gammeldags parabol?? Tør dere vente å lenge da??? Trenger dere ikke kundene?? Får heller ikke svar fra dere, har sendt mange mld og lurt på om man får noe kompensasjon.. Vi bandt oss akkurat for et nytt år uka før dette tullet begynte.. Merkelig kundebehandling synes jeg, vi har vær ttrofaste kunde ri maaannge år, og alltid betalt i tide.. Bryr dere ikke om oss lengre??
Forhandlingene kunne vel vært startet tidligere, og med dertil tidligere tilbakemeldinger til brukerne. Orientere oss etter at brudd er oppstått, føles som dårlig behandling.
Jeg er veldig fornøyd med Canal Digital. Kunne selvfølgelig vært noe bedre, men det er vel opp til enhver, som hva vi er ute etter. Jeg er ute etter å se tv, og det gjør jeg jo.
Uten Discovery blir tilbud av kanaler for dårlig. Få løst saken nå!
Jeg har sendt en melding til Canal Digital for noen måneder siden og gitt uttrykk for at jeg synes radiodelen er svært tungvind og lite brukervennlig. De svarte aldri. Get, f. Eks., har en ganske annen enkel måte å bytte mellom radio og TV. Dette vurde være mulig, også for Canal Digital. TV delen har jeg intet å utsette på. Jeg har intet ønske eller behov for å være anonym, snarere ser jeg gjerne at CD kjenner til min innvending. Mvh Tycho D. Castberg.
Synes canal digital oppfører deg arrogant overfor sine kunder etter fiaskoen med discovery kanalene.