Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt så mange problemer med dekoderen, mangler abonnement , tar flere minutter å skifte kanal, TV går i svart, mangler signal osv. Har ringt kundeservice mange ganger ( mange ) det hjelper en liten stund så er det bare å ringe igjen. Jeg er så lei denne driten og vurderer seriøst å seie opp hele driten. Hadde dere i det minste prøvd å gjøre noe med disse problemene så kunne man vurdert å fortsette med dere. Hvorfor bruke penger på noe som er så dårlig
fullstendig ubrukelig og alt for dyrt oneplace decoderen er det idiotisk meny på
One Place dekoderen, er rett og slett en vits! Den er også grunnen til at jeg nå har avsluttet mitt abonnement hos Canal Digital, etter ett år med kun ergrelser av dette søppelverket.
Jeg kjøpte meg en brukt Oneplace-dekoder. Tidligere eier hadde tatt ut programkortet og kastet det. Det tilhørte jo hans abonnement. Ringer CD og spør om å få overført mitt abonnement til et nytt kort til Onepiace, men det er ikke mulig da kort og dekoder hører sammen. Ergo, jeg kan ikke bruke dekoderen og nytt kort kan ikke skaffes. Dekoderen er bare å skrote. Så det var det. Merkelig opplegg, og lite miljøvennlig.
Bildet fryser og hakker, fikk etter 6 mnd tilbud om ny dekoder, samme problemet her. ingen antydning til forbedring, er blitt lovet en software oppgradering for 2 måneder siden, men den kommer tydeligvis ikke...
PWR-en oppdatterer programpakken og kanalene 2 -3 ganger per uke. Elendig tjeneste
Må først si at jeg har vært meget godt fornøyd med CD frem til den nye tuneren ble lansert og tilbudt meg pr. tlf. Problemene startet raskt og er gjenganger. Svart skjerm, undertekst forsvinner på nrk kanalene, restarter etc. Ble montert av CD montør. Ny montør ble sendt inn etter 5 mnd. Ny software oppdatering av både boks og fjernkontroll samt sjekk og justering av hode, kabler, kontakter etc. Fungerte noen dager så var problemene igang igjen. Det som overrasker meg er mangel på tilbakemeldinger og løsninger fra CD. Tuneren er et problem, punktum. Erkjenn det og jobb med en oppdatering som fungerer. Om ikke, tilby kunder tunere som fungerer.