Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt, og tilbudt TVpakke. Veldig hyggelig og behjelpelig kundebehandler, og ble forsikret om at at vår internett tilgang (150/150) var tilstrekkelig for å kunne strømme, da vi ikke ønsker å henge parabolantenne på vegg. Ble også forsikret at vi ikke trengte ny TV for at tilbudet skulle fungere. Men det hjelper lite at folk på kundeservice er så bra, når problemene ikke blir løst. Allente APP'en fungerer på mobil. Bruker den til å strømme over på Chromecast på TV'n. Allente TV: fungerer svært dårlig.TV-boksen bruker opptil minutter for å skru seg på, og oftest uten lyd. Har ringt kundeservice for hjelp til dette x flere, men kan virke som om den nullstiller seg når den skrus av, og får samme problem på ny. Man kan velge inn at boksen skal skru seg på på kortere tid (standby tid?) , -dette krever for øvrig flere kWh, og vi har heller ikke merket endring i oppstartstid. Når den , en sjelden gang, virker når vi skrur på , låser gjerne bildet seg, eller det kommer opp "et timer-hjul" som indikerer at den står og laster inn.
Har endra på mitt abonnement når premier league sesongen starta i august. Man får da en regning som er 3 ganger høyere enn normalt fordi man oppgraderer sitt abonnement?? Bytter da til å se fotball via 2 play app men dette fungerer dårlig og ringer dem 18 oktober og spør om mulig å flytte tilbake til vanlig premier league igjen. Spør spesifikt om det vil gjøre at man får en stor faktura igjen,noe kunde konsulent svarer at det gjør man ikke. Hva skjer? Joda,neste faktura kommer idag og er nesten 4000 kroner! Begynner å bli dyrt for tv når man betaler nesten 7000 fordelt på august,september og oktober. Ubrukelige gjøker hele gjengen.
Skjedde det noe når man byttet navn!!? Uhøflige folk som ikke skjønner at dem jobber i et serviceyrke. Det hadde vært lurt å ansette noen som hadde lært å oppføre seg. Få ordnet programvaren på OnePlace eller så mister dere en Haug med kunder.
Blir ganske provosert, har gjort slik som flere andre tatt kontakt for oppdatering osv osv. Lang tid mellom skifting av kanaler. Trykker på start forfra plutselig hopper det over til nåtid. Jeg er ganske lei dette, har også fått melding om at de arbeider med saken. Men de arbeider ikke mye med fakturaen som bare stiger, ingen kompensasjon for tort og svie. Vurderer sterkt å bytte til annet selskap.
Allente- APP ( iPhone) kan ikke gjøre fjernopptak på smart dekoder. Uten kundekontakt er det lite å gjøre når en har dårlig hørsel.
En rekke kanaler mangler norsk tekst og av og til virker ikke fjernkontroll til ruter Ikke så veldig fornøyd
Du går inn en avtale , etter d er du null. Hadde å har problemer med internett, fikk montert antenne. Ingen signal snakket med 4-5 kundebehandlere i løpet av 4 dager , alle sa de skulle ringe tilbake . Den siste skulle ringe i løpet av 10 -15 min . Nå har d gått 5 timer , å jeg tener med at hann heller ikke ringer . Så d skal få komme å hente utstyret sitt , så kan d dra dit pepperen gror. Jeg ringer Telenor.