Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nå da vi har mistet 13 kanaler bør det bli avslag i prisen.
Har vel hatt Canal digital som vår leverandør siden 1988 og det har fungert helt fint hele veien. Selv om det nå er en diskusjon med et annet selskap som har som oppgave å lage/kjøpe inn produktet som skal vises på skjermene til folk, stoler vi helt og fast på at dette ordner seg til slutt. Føler ikke noe behov for å bytte leverandør av den grunn. Canal digital har tatt seg godt av oss om kunde i alle år
CD på parabol, er for sårbart med tanke på vær og vind. (Fukt i kabler og innganger på hode, snø på antenne osv) De har etterhvert en for dårlig kanalpakke og tilleggskanalene er dyre. Positivt er at det er forholdsvis enkelt / greit å få hjelp på mail og telefon.
jeg er veldig fornøyd med både tjenester og kundeservice.å bytte til ett annet selskap har aldri vært noe alternativ
Jeg har bare gode opplevelser med Canal Digital. Synes det er tøft av dem å alltid gå foran for å holde igjen urimelige prisstigning fra kanal leverandørene, slik at de andre etterpå kan hive seg på avtalene Canal Digital får på bordet.
Misfornøyd med service. Har spurt mange ganger om å få snakke med hovedansvarlig. Får til svar at DEN PERSON IKKE HAR TELEFON. Dette er skandaløst. Har ennå ikke fått dekoder på hytten til å virke. Må nok se meg om etter annen leverandør. Når dere ikke kan løse problemet sier dere at en person fra Teknisk skal ringe tilbake snarest Det HENDER ALDRI Meget misfornøyd.
Er fornøyd med kvaliteten og programutvalget. Synes dog det har blitt en smule kostbart etter hvert, da de er flinke til å sette opp prisene til seg selv.