Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Allente TV
1.4
922 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Ingen trend

Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
922 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-leverandører
14%
Forferdelig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 922 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
62
47
55
91
667
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Allente TV
Allente TV har 922 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fordekt svindel

Omtale av  John

Annonsert som godt tilbud gjennom flyttefordel hos Posten (i forbindelse med flytting). Chromecast fulgte med, uten mulighet for å velge bort. Dette medfører bindingstid på 1 år, samt ca. kr. 100,- dyrere abonnement i måneden, til sammenligning med å bestille direkte fra hjemmesiden til Allente. Der slipper man også bindingstid, helt! Dette oppleves som villedende og svindel! Det gis inntrykk av at tilbudet gjennom postens flyttefordel nettopp SKAL være en fordel. En chromecast kjøpt fritt i butikk koster mellom 300-500,-. Dette er alt annet enn et "fordelaktig tilbud"!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig behandling av Allente

Omtale av  Jan O

Streamemuligheten forsvant når de gikk fra canal digital til Allente. Traff en person på en Allente stand på ei boligmesse i 2022 som eg forklarte problemet mitt til. Han trykte noe på ett skjermbrett han hadde og trykte demonstratift ENTER knappen, og sa: Det kommer ny gratis dekoder om noen dager. Det kom aldri noen dekoder. Ringte noen måneder etterpå og etterlyste dekoderen. Ble kon en kasteball mellom forskjellige personer med laaang pause mellom hvær. Tilslutt la eg bare på. Orket ikke ta tullet der. 31. Mai i år ringte eg for å si opp avtalen. Prøvde først med chatroboten deres, men den sluttet å virke når eg skulle si opp. Da ringte eg og måtte trykke meg gjennom noen datastemmespørsmål, og ble satt på vent. Fikk mulighet til å legge igjen mitt telefonnummer noe eg gjorde, og skulle bli ringt opp igjen. Skulle beholde plassen i køa. Etter nesten en time ringte en trivelig Norsktalende dame tilbake. Da eg sa at eg ville si opp mitt abonnement. Svarte ho at det var trist og ville vite hvorfor. Eg fortalte ho det som er beskrevet lengre oppe i teksten, og det virket som ho skreiv en rapport, men ho hadde ikke autorisasjon til å si opp abonnementet, så ho satte meg videre til en annen person. La igjen mitt telefonnummer igjen, og over 4 timer ( Fire timer)senere ringte en Svensktalende dame tilbake. Eg sa at eg viile si opp abonnementet. Ho svarte også at det var trist å ville vite hvorfor. Eg svarte med å si at eg ville kun si opp mitt abonnement. Det ble litt ampert. Ho truet med å legge på. Tilslutt fikk ho bare si det ho ville si, og svarte nei til tilbudet. Eg fikk ikke med meg hva ho egentlig ville da eg kun ville si opp. Tilslutt skreiv ho en opp sigelse og skulle sende meg en bekreftelse på mail. Noe eg ikke har fått enda. Avtalen er at eg skal betale ut inneværende+ neste måned. Noe som for meg blir ut Juni da eg sa opp 31. Mai. Vedr. Faktura: 15.Mai betalte eg siste faktura som gjelder ut Juni. Har betalt til riktig tid i hver måned. Har nettopp fått ny faktura som gjelder for Mai, Juni og Juli med forfall 15 Juni. Altså dobbelt betaling Mai og Juni. Har og skal selvsagt ikke betale denne da eg alletede har betalt ut Juni og kundeforholdet er avsluttet.

Leverer ikke det en har betalt for

Omtale av  Tellef

Har værtbra, men ikke nå lenger. En kjøper en kanalpakke, men plutselig forsvinner kanaler fra pakken, uten noen informasjon. Sist var 2. mai da History og H2 forsvant (tidligere forsvant Animal Planet og Discovery Sience). Som enslags plaster på såret kommer noen nye totalt uinterssante kanaler. Blir nok bytte av leverandør.

Kunne vært mye bedre

Omtale av  Jens K. V

Kan ikke kontaktes via epost, prøver bare å tjene mest mulig, ikke kunden som står i fokus.

Finner ikke en rådgivende kunderådgiver.

Omtale av  Rakel L

Min oppsigelse ble ikke registrert. Vi fikk fiber og trengte ikke Allente, men vært en kunde i 7 år.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Allente blir dårligere og dårligere

Omtale av  Tommy

Vært kunde i mange år og alt har fungert bra til tross for dårlige episoder og erfaringer innimellom. Men løpet av de siste året har Allente fjernet svært mange kvalitetskanaler i skjul. Altså, man har ikke fått noe varsel på forhånd, ingen alternativer eller endring i pris. De har i skjul erstattet svært gode kanaler med bare søppel og sport. Og man sitter igjen å betaler for kanalpakker som man verken liker eller kan få gjort noe med da de ikke tilbyr fleksible kanalpakker. Du må pent ta til takke med den søpla til pakker de nå har. Og ender jo da opp med å betale dyrt for en hel masse kanaler som bare er søppel. Antageligvis fordi de gode kanalene var kostbare, mens den nye er billig. Alt for deres fortjeneste uten å ivareta og ha kundene i fokus på noen som helst måte. Men betale dyrt og øke prisene jevnt og trutt hvert eneste år, ja det er det gode på!

Skriftlig oppsigelse til [email protected]

Omtale av  Even

Ble oppringt 24.1.2024. Sa da opp MUNTLIG og skulle da betale den måned og påfølgende.måned (ut februar) I samme samtale prøver de å lokke med halv pris. Hadde vi ønsket å beholde dem hadde vi selvsagt takker ja tilbudet. ALDRi Si OPP OVER TELEFON UTEN Å TA OPP SAMTALEN.

Allente TV har 922 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Allente TV mener

Allente TV

Har tilegnet profilen
Allente TV deltar på Bytt.no

Allente TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Allente TV besvarer ikke omtaler

Allente TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Allente TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Allente TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR