Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ringte her om dagen, kundebehandler var ufin og snakket på munnen på meg. Hun ville ikke lytte til. Pluss hun la på tlf. Ringte igjen fikk opp en annen kundebehandler som var veldig hjelpsom, motsetning til første kundebehandleren
Er helt greit fornøyd med Viasat/Allente. Inneholder mange gode dokumentarkanaler, men mangler Eurosport +, og er en del dyrere enn konkurrentene.
Vi ble overtalt av en tlf selger som lovet oss en mye bedre avtale enn den vi hadde fra før (Telia) Dette var bare tull, så vi benyttet oss av angreretten etter 2 dager. Allikevel får vi regninger hver mnd, på noe vi avbestilte etter 2 dager! Ringte Allente 2 ganger for å bekrefte at abonnementet var avbestilt, de kunne bekrefte det. Men allikevel sender de oss regninger. Styr unna dette useriøse firmaet..
Har nå vært 17 dager uten tv signal. Montør og allente snakker tydeligvis ikke sammen. Da jeg nå har fått opplyst at jeg må betale for ny CAM fra Allente for å få signal. Dette syns jeg blir noe spesielt da dette er noe som ikke har bedt om, men er en konsekvens av overgang til Allente. Dette er tydeligvis montør ikke informert om da han fortsatt venter på å få CAM tilsendt fra Allente. Så parodien om tv signal er ikke over...
Plutselig har jeg bare noen kanaler som jeg ingen interesse av, dem gamle er bort alle nrk kanaler og alle tv2kanaler, tv norge for å nevne noen, intet antennesignal hva er feil?
Har brukt timer på å få tak i noen, med reel teknisk innsikt i hvordan OnePlace dekoderen virker - uten hell. Ringer man teknisk support, har ikke kundebehandlerne peiling på hverken det tekniske, eller forståelse for problemstillingene. Gamle dekodere jeg har hatt før, har vært langt bedre og brukervennlige på så godt som alle områder. Mest irritert er jeg over at det korteste man kan spole bakover - er ett minutt. Tilbake er det 30 sek. Dette er rett og slett latterlig, og viser at både utviklingsgruppe og ledelse er inkompetente - og ikke i takt med hva folk trenger. Det burde være innlysende at vitsen med en "spole" funksjon, er å få med seg en gang til - noe man misset. Å se en sportssituasjon i "sakte kino", eller å finne igjen en norsk hopper under hopprenn eller lignende. Slik det er nå, spoler man forbi det man leter etter, eller må vente et halvt minutt, dersom man har spolet tilbake, fordi man ikke fikk med seg hva noen sa eller gjorde. "Min liste" funkjonene er også "tilbake til steinalderen". Må bla seg gjennom en haug av kanaler, for å finne det man leter etter. Samme gjelder menyen for opptak - eller opptaks funkjonene for den saks skyld. Jeg har jobbet som maskinkonstuktør, og vet at fokus alltid skal være å tilfredsstillle et behov. Dette har tydligvis ikke vært tema under utviklingen av dette prosjektet.
Oppringt og lovet to gratismnd. pga. flytting. Fakturaene kom de, og ingen ville vedkjenne seg løftet, fordi det ikke "stod noe sted". Nei, kan du skjønne hvorfor "det ikke stod noe sted", når tilbudet og løftet ble gjort muntlig. Pr. telefon!