Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
er veldig fornøyd med både kundeservice og generelt TV løsningen deres (det at jeg får alle streaming abonnementene mine på en å samme plass er et stort pluss) i tilegg til billigere pris og med disse gratis mnd. TV pakkene er også affordable. alt i alt, stor fornøyd!
Når man har en parabol, bor i Sør-Norge og har fri sikt til himmelen, er signalkvaliteten perfekt. Videre er det slik at en paraboltuner gir den aller beste signalkvalitetene som er å oppdrive, siden satellitten sender HD-signalet med 4 ganger større båndbredde enn via fiber eller bakkenett. De nye tunerne til Canal Digital er ikke perfekte, men de er langt bedre enn tunerne til Telenor, Telia og de andre som leverer via bakkenettet eller fiber. Så da koker det ned til om man får det man betaler for og med 319 kroner i måneden for Norges beste billedkvalitet, er det bare velstand. I tillegg kan jeg fryse abonnementet i inntil 6 måneder hvert år uten kostnad. Jeg har selvsagt også TV-signal via fiber. Hjemme. Kunne hatt Canal Digital Parabol der også, men siden prisen på fiberen og internettpakka da dobles, går vinninga opp i spinninga.
Siden 26 12 2020 har den stoppet 8 ganger. Blå knapp fungerer ikke. Har gjentatte ganger ringt kundeservice og fått reparert. Har skiftet fjernkontroll for feilen skulle være der. Men fungere fortsatt ikke. Har fått god service- hjelp over telefon. Dagen etter samme problem. Henger seg svart skjerm og manglende abonnement er ofte feilmelding som kommer. Må til stadighet slette data. Betler for en vare som ikke fungerer . Hva skal jeg gjøre???
Her på forum har jeg skrevet en negativ omtale angående logging i appen på smart TV. Denne må jeg korrigere nå, siden jeg har endelig klart å logge meg inn på appen. Er generelt fornøyd med Canal Digital og synes at appen er oversiktlig og bra. Har også gode erfaringer med service/support.
Kom en parabol-montør fra en annen verden, kappet kabler han ikke skulle kappe, for å skøyte på parabol-kabel han skulle montere, ryddet heller ikke opp etter seg. OnePlace-dekoderen Fungerer dårlig, slår seg av, og styrer seg sjøl.
Selger antenne som ikke fungerer. Har hvert kunde i 20 år ingen rabat og få
For det første så er den veldig lite brukervennlig, masse tastetrykking for å finne frem og ingen snarveistaster. Det er ett stort tilbakesteg i forhold til min gamle dekoder ADB PVR 5720 er veldig enkel og brukervennlig. Teksten faller bort av seg selv så man må inn på innstillinger gang på gang, problemer med opptak, den låser seg så man må restarte den og jeg kom ikke inn på Spotify pga. ikke tilkoblet nett, men kom inn på Netflix og YouTube. Kontaktet kundeservice ang. dette og problemene jeg hadde hatt, som da anbefalte å levere den tilbake grunnet masse tekniske problemer med denne dekoderen, og at de hadde tatt masse dekodere tilbake i retur grunnet disse problemene. Ett totalt elendig produkt.